انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نامه انجمن ملی پلاستیک به اتاق ایران در خصوص پیشنهادات شش گانه اتاق به معاون اول رییس جمهور

انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران طی نامه‌ای به اتاق بازرگانی ایران درخصوص نامه اخیر و بندهای پیشنهادی اتاق به معاون اول رئیس جمهور نظر خود را اعلام کرد.

انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران در نامه‌ای با شماره 390/97/م به اتاق بازرگانی ایران نوشت: پیرو برگزاری جلسه کارشناسی با حضور تشکل‌های زیرمجموعه این انجمن (شامل: انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی‌وی‌سی، انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن، جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران، انجمن صنایع نساجی ایران، انجمن مستربچ و کامپاند ایران،  انجمن دروپنجره یو‌پی‌وی‌سی ایران، انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبارمصرف ایران، انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر اصفهان، انجمن همگن پلاستیک استان سمنان، انجمن همگن پلاستیک استان البرز)، به استحضار می‌رساند چنانچه همه موارد ذکر شده در6 بند ارائه شده در نامه آن اتاق محترم، اجرایی شود، این تشکل نیز موافقت خود را اعلام می‌نماید. همچنین خواهشمند است موارد زیر که بسیار حائز اهمیت هستند، در تکمیل این بسته لحاظ شود:

  1. میزان عرضه محصولات پتروشیمی به عنوان فاکتور مهم و کلیدی در نظر گرفته شود و عدم اجرای کف عرضه، جرایم بازدارنده و قابل اجرا داشته باشد.
  2. نظام رگولاتوری برای حوزه نفت، پتروشیمی و سایر بخش‌هایی که انحصار دولتی یا قانونی وجود دارد طراحی و راه‌اندازی شود.
  3. در اصلاح بند 4 نامه اتاق، معیار سهمیه‌های سایت بهین‌یاب به سه شاخص زیر متکی شود:

الف- میزان برق مصرفی واحدها

ب- تعداد نیروی انسانی واحدها

پ- گزارش ارزش افزوده در گزارش سه ماهه فصلی

و این سه شاخص باید با یکدیگر و با میزان سهمیه شرکت‌ها تناسب داشته باشد، بررسی این موضوع یک کار کارشناسی و تخصصی است، انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران آمادگی خود را جهت بررسی تناسب شاخص‌های مذکور اعلام می‌دارد.

  1. قیمت گذاری سایر حوزه‌های مرتبط با صنعت پلاستیک بر اساس ارز ثانویه منجمله لوله، خودرو و …‌ و عدم دخالت دولت در آن

 

در ادامه پایان نامه آمده است: بدیهی است این اتقاقات نتیجه سیاست‌ها و رویکردهای دولت بوده و تبعات ناشی از آن در خصوص تورم و وضعیت اقتصادی کشور با دولت محترم است.

برای مشاهده فایل pdf  نامه اینجا کلیک کنید.

 

منبع: اینپیا

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت