انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نامه رییس هیأت مدیره انجمن به معاون اول رییس جمهور

مهندس صحاف امین طی نامه ای به دکتر جهانگیری ، ضمن تشریح مشکلات ناشی از افزایش 25درصدی مواد اولیه و عدم تعدیل در قراردادهای دولتی ، خواستار رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، مهندس صحاف امین طی نامه ای به دکتر جهانگیری ، ضمن تشریح مشکلات ناشی از افزایش 25درصدی مواد اولیه و عدم تعدیل در قراردادهای دولتی ، خواستار رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی شد.

متن کامل نامه به شرح ذیل می باشد:

  احتراماً به استحضار می رساند انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن کشور، با 260 عضو، و ظرفیت 1،200،000 تن در سال، نقش بسزائی را در انجام پروژه های آبیاری، آبرسانی، شبکه های توزیع گاز و فاضلاب و غیره ایفاد می نماید و علیرغم اینکه طی سالهای اخیر اعضاء این انجمن با مشکلات و معضلات فراوانی از قبیل تآمین مواد اولیه،شرایط نامتعادل قراردادهای دولتی و مشکلات تأمین سرمایه در گردش از طریق سیستمهای بانکی، مواجه بوده اند، در حد توان سعی شده است، انجام پروژه های زیربنائی کشور را با بهترین کیفیت به ثمر برسانند.

جناب دکتر جهانگیری در سه ماه گذشته به علت تغییرات شدید نرخ ارز و به تبع آن بهای مواد اولیه پایپ گرید در بورس کالا کلیه واحدهای تولیدی این انجمن که با ارگان های دولتی مثل وزارت جهادکشاورزی و طرحهای رودخانه های مرزی قرارداد داشتند دچار مشکل شده اند قیمت مواد اولیه بیش از 25درصد در بورس گرانتر شده ولی هیچ گونه تعدیلی به قراردادهای فی مابین واحدها با مؤسسات دولتی منظور نمی گردد و اکثر واحدها در قراردادهای خود مـبالغ هنگفتی متضرر شده اند و ضمانت نامه های حـسـن انجام کار آنها توسط کارفرمـا ضبط می گردد.

این امر باعث ورشکستگی و اخراج کارگران و از بین رفتن واحدهای طرف قرارداد با مؤسسات دولتی شده است استدعا دارد به سازمان برنامه و بودجه دستور فرمایند تفاوت افزایش قیمت مواد اولیه عرضه شده در بورس کالا در ماههای آبان تا اسفند محاسبه و تعدیل لازم در قراردادهای مزبور را منظور فرمایند تا واحدهای تولیدی بتوانند نسبت به انجام تعهدات خود در مقابل ارگان های طرف قرارداد جواب گو باشند .

پیشاپیش از دستور مساعد بررسی و رفع مشکل واحدهای تولیدی این انجمن تشکر و سپاسگزاری می نماید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت