انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نبود یک ورک شاپ حرفه ای نقطه ضعف این نمایشگاه است

صحاف امین، مدیر فنی گروه صنعتی وحید در رابطه با برگزاری اولین نمایشگاه سیستم های نوین آبیاری و صنایع وابسته گفت: تا امروز استقبال خوبی از نمایشگاه شده است و بیشتر بازدیدکنندگان افراد مرتبط و مطلع هستند که نیاز شرکتی و یا شخصی داشته اند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، وی یکی از ضعف های بزرگ این نمایشگاه را نبود ورک شاپ های حرفه ای دانست و گفت: تا مصرف کننده نهایی در کنار نمایشگاه بتواند یک بهره علمی هم برده که این مساله می تواند به پیشرفت کار کمک شایانی بکند.

صحاف امین با اشاره به مشکلات پیش روی سیستم های آبیاری در ایران اظهار داشت: مشکل بزرگ ما بهره وری بسیار پایین از آب و هدر رفت زیاد آن و دور بودن از سیستم های نوین آبیاری است.

مدیر فنی گروه صنعتی وحید در توضیح محصولات این گروه گفت: شرکت ما به نوبه خودش سعی کرده به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید برود به عنوان مثال ما در این نمایشگاه نوارهای تیپ لمینت را برای اولین بار ارائه کردیم که مزیت آن قیمت مناسب تر و یکنواختی جریان بیشتر است و امکان استفاده از این نوارها برای آبیاری زیر سطحی است که امیدواریم بتوانیم این تکنولوژی جدید را که از کشور سوییس خریداری کرده ایم را در این بخش عرضه کنیم.

صحاف امین در تشریح مشکلات تولیدکنندگان حوزه تولیدکنندگان لوله و اتصلات پلی اتیلن اظهار داشت: نبود استانداردهای قوی و نظارت مناسب از مهمترین دغدغه های این صنعت است که متاسفانه به دلیل اینکه عمدتا دیدگاه مصرف کنندگان ما ارزان بودن محصول است و همین امر بسیاری از تولیدکنندگان ما را به استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت و ضایعاتی تشویق می کند و این در حالی است که در تمام دنیا همیشه در خرید نسبت قیمت به کیفیت مدنظر قرار می گیرد.

وی افزود: متاسفانه ما در ایران عمدتا نگاهمان کوتاه مدت است و به همین دلیل هم محصولاتی که از لحاظ کیفی ارزشمندتر هستند خیلی سخت تر بازار خودش را پیدا می کند و ما امیدواریم که این نگرش برداشته شود و در مناقصات و خریدهای بزرگ دولتی هم به کیفیت در کنار قیمت نگاه کافی شود.

مدیر فنی گروه صنعتی وحید در پایان خاطر نشان کرد: ما در صنعت آبیاری در ابتدای مسیر قرار داریم و متاسفانه تعداد مزارعی که از آبیاری مدرن استفاده می کنند به رغم حمایت های دولت بسیار پایین است که این مساله نیاز به فرهنگ سازی بیشتر و برگزاری ورک شاپ های متعدد دارد تا بتواند با همکاری وزارتخانه و انجمن تولید کنندگان این کار به نحو احسن انجام دهند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت