انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نخستین جلسه کمیته بازرگانی انجمن برگزار گردید

اولین نشست کمیته بازرگانی انجمن امروزسه شنبه از ساعت 9 الی 11 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، اولین نشست کمیته بازرگانی انجمن با حضور 6تن از اعضای این کمیته برگزار گردید.

در نشست کمیته بازرگانی ؛ مهندس مهدوی، رییس کمیته بازرگانی و مهندس برکت مومنی ،مهندس بهشتیان، دکتر صادقی، مهندس خسروی و جناب آقای حزینی بعنوان اعضای کمیته بازرگانی و مهندس دربندی دبیر انجمن ، در اولین نشست این کمیته حضور داشتند.

در ابتدای این نشست ، مهندس مهدوی رییس کمیته بازرگانی ضمن بیان اهداف این کمیته تخصصی سرفصل های موضوعات کارشناسی این نشست را بیان کرد.

در این نشست موضوعات مختلفی از قبیل تلاش برای یکسان سازی و رفع ایرادات قراردادهای دولتی، رصد کردن قیمت های پیشنهادی غیرمتعارف در مناقصات، همکاری انجمن با ارگان های دولتی در راستای نظارت برکیفیت محصول فروخته شده، تحلیل آمار پتروشیمی ، راهکارهای عملی تثبیت نرخ ارز مبنای قیمت گذاری محصولات پتروشیمی و ابعاد اعلام قیمت لوله پلی اتیلن توسط این کمیته ، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت