انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست مشترک انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و انجمن مستربچ و کامپاند برگزارشد

نشست مشترک انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن و انجمن مستربچ و کامپاند امروزیکشنبه12/9/96 ازساعت 10الی 12:30 برگزارشد.

این نشست با حضور رییس و نایب رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، رییس انجمن مستربچ و کامپاند و رییس کمیته PE100 انجمن، برگزار گردید که محور اصلی آن ، تعیین پارامترهای مهم و تاثیرگذار درکیفیت مستربچ بود.

گفتنی است ، در این نشست پس از بحث وبررسی های مختلف ، مقررگردید تا کارگروهی متشکل از متخصصین هردوتشکل، جهت تعیین پارامترهای مهم و تاثیرگذار درکیفیت مستربچ ، تشکیل گردد.

همچنین در پایان این جلسه مقررگردید تا در اسرع وقت ، از سوی کارگروه مزبور پارامترهای رتبه تولیدکنندگان مستربچ تعیین گردیده و براین اساس ،طی یک فرآیند رتبه بندی، تولیدکنندگان مستربچ نیز حائز رتبه کارشناسی شوند.

شایان ذکراست ،پیشتر نیز نشستکمیته تخصصی مواد اولیه انجمن با نمایندگان تولید کننده مستربچ و کامپاند مورخ 11/6/96 باهمین موضوع نیز برگزار شده بود.

گزارش مشروح این نشست را در شماره آتی فصلنامه انجمن مطالعه خواهیدکرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت