انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست مشترک رییس و اعضای هیأت مدیره انجمن با قائم مقام امور تولید وزیر صنعت،معدن وتجارت

طی نامه رییس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات و پلی اتیلن به وزیرصنعت ، درخصوص درخواست نشستی مبنی بر طرح و بررسی مشکلات تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن ، امروزشنبه با حضوردکتر رضا رحمانی، جلسه ای در این خصوص برگزار گردید.

به گزارش، روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات  پلی اتیلن، در این نشست که باحضور اعضای هیأت مدیره ازساعت 11 الی 12:30در ساختمان وزارت صنعت ، معدن و تجارت برگزار گردید، مقررشد که به منظور کنترل قیمت مواد اولیه لوله های پلی اتیلنی ، مابین انجمن و واحد شیمیایی – پلیمری وزارت صنعت، همکاری های تنگاتنگی انجام گیرد.

همچنین در این همکاری مشترک مقرر گردید،  تخصیص مواد اولیه برای واحدهای تولیدی و سهمیه های مندرج درسامانه بهین یاب ، براساس گزارشات فصلی خریدو فروش دارایی ، ملاک عمل قرار گیرد و نیز انجمن و وزارت صمت در راستای راستی آزمایی پروانه های بهره برداری ، همکاری متقابل داشته باشند.

درخصوص اصلاح قراردادهای دولتی نیزعضویت انجمن در شورای گفتگوی اتاق بازرگانی ایران ، از سوی دکتر رحمانی پیشنهاد گردید که مقدمات آن فراهم گرددتا ازاین طریق ، با عضویت انجمن دراین شورا ، اصلاح قراردادهای دولتی نیزمیسر گردد.

اختصاص ارزمبادلاتی به مواد اولیه وارداتی نیز یکی از مباحث مطروحه در این نشست بود که در این خصوص نیز پیشنهاد شد تا وزارت صمت ، از طریق مکاتبه با معاون اول ریاست جمهوری ، این موضوع را پیگیری نماید.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت