انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست مشترک هیأت مدیره انجمن و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

نشست مشترک هیأت مدیره انجمن و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) امروز با محوریت مسایئال تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن در محل انجمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، امروز یکشنبه 8 آبان 1401 در حاشیه نشست هیأت مدیره دوره هفتم انجمن ، سردار فرنوش جانشین محترم طرح های جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام و مهندس باقری نیا مدیر کنترل پروژه های این قرارگاه ضمن حضور در جلسه هیأت مدیره انجمن ، با تشریح مسائل جاری این قرارگاه به سوالات هیأت مدیره که شامل پرسش های برخی از اعضای محترم انجمن نیز بود پاسخ گفت.

سردار فرنوش در این نشست با اشاره به نحوه انتخاب تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلنی جهت آبرسانی به مناطق محروم گفت : اساس انتخاب تولیدکنندگان ، گریدبندی شرکت ها و بر پایه امتیازات رتبه بندی آن ها بوده و در این طرح سعی شده است در کنار طرح محرومیت زدایی ، یک نگاه حمایتی به تولیدکنندگان نیز وجود داشته باشد و علاوه بر آن بر طبق ظرفیت های موجود از جمله همجواری کارخانجات با مناطق اجرای طرح نیز در دستور کار بوده است.

سردار فرنوش ، جانشین محترم طرح های جهادی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام افزود : علاوه بر پارامترهای کیفی و توانمندی های تولید ، قیمت مناسب تمام شده لوله های پلی اتیلنی نیز از معیارهای انتخاب تولیدکنندگان قرارداشته است.

وی همچنین ، درخصوص حجم پروژه های آبرسانی قرارگاه اذعان داشت ، بطور کلی 7000روستای بمنظور طرح های آبرسانی قرارگاه در نظر گرفته شده است که برای این امر تعداد 35 واحد تولیدی لوله های پلی اتیلنی به جهت همکاری انتخاب گردیده اند و تاکنون 23% از مجموع 7000 روستا به شبکه های آبرسانی تجهیز گردیده اند.

ایشان همچنین در بخشی از صحبت ها با اشاره به برآوردهای بعمل آمده مواداولیه لازم برای تکمیل پروژه ها را ماهیانه 3000تن اعلام کرد.

سردار فرنوش همچنین بر بازنگری در انتخاب واحدهای تولیدی لوله های پلی اتیلنی جهت ادامه طرح های آبرسانی در ماه های آینده تاکید کرد.

وی در این نشست خاطرنشان ساخت ، به جهت تامین مواد CRP100B آن دسته از شرکت های طرف قرارداد که امکان واردات این مواد را دارا می باشند در بخش ترخیص و تبادلات مالی نیز از حمایت قرارگاه برخوردار خواهند بود.

 

گفتنی است در پایان این نشست  بر تداوم و استمرار در برگزاری جلسات و همفکری در خصوص طرح های آبرسانی قرارگاه از سوی دوطرف تاکید گردید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت