انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست هم اندیشی مدیران انجمن و پژوهشگاه استاندارد برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران انجمن و پژوهشگاه استاندارد روز چهارشنبه مورخ 30/03/97 در پژوهشکده شیمی و پتروشیمی پژوهشگاه استاندارد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، این نشست با حضور مدیران پژوهشگاه استاندارد و یک تن از اعضای هیأت مدیره، رییس کمیته استاندارد و مدیر اجرایی انجمن پیرامون هم اندیشی درخصوص گسترش همکاری مشترک انجمن و پژوهشگاه استاندارد برگزار گردید.

دراین نشست ، طرفین با اشاره به سابقه همکاری انجمن و پژوهشگاه استاندارد ،بر لزوم استفاده از ظرفیت های موجود فی مابین تاکید کردند.

همچنین مدیران پژوهشگاه استاندارد، ضمن قدردانی از تلاش های انجمن در راستای تدارک و تدوین استانداردهای گوناگون ،دوره های آموزشی برگزارشده توسط انجمن را مثبت ارزیابی کردند و با اشاره به صلاحیت مدرسین این دوره ها ، برمطلوب بودن سطح کیفی این کلاس ها تاکید کردند.

گفتنی است درادامه این جلسه، مهندس مسعود مهدوی با اشاره به تفاهم نامه ها و همکاری های انجمن و پژوهشگاه استاندارد، بیان داشت:ما از هرگونه همکاری با پژوهشگاه استاندارد استاندارد استقبال می کنیم و همانطور که در گذشته این همکاری ها در سطح مطلوب و بصورت مستمر ادامه داشته امیدواریم که بایک تفاهم  نامه جامع به ارتقای هرچه بیشتر سطح کیفی این صنعت کمک کنیم.

وی همچنین افزود: فارغ از مبحث پژوهش و آموزش ، همکاری انجمن با پژوهشگاه استاندارد در زمینه نظارتی و اجرایی نیز می تواند راهگشا باشد و به ارتقای کیفیت محصول نهایی نیز کمک شایانی نماید.

مهندس علیرضا صحاف امین ، رییس کمیته استاندارد انجمن نیز در ادامه این نشست اذعان داشت: با توجه به ظرفیت های  موجودی که تا به حال به آن ها  پرداخته نشده است ، با تشکیل یک کارگروه مشترک ، متشکل از نمایندگان انجمن و پژوهشگاه استاندارد ، با تألیف استانداردهای جدید در حوزه هایی که هنوز کار چندانی انجام نشده ، می توان به نتایج خوبی دست یافت.

مهندس علیرضا صحاف امین همچنین بر پیشبرد متصدیان اجرایی و نظارتی به سوی الزام اخذ گواهینامه های مهارتی که دوره های آن توسط انجمن و پژوهشگاه برگزار می گردد ، تاکید کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت