انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نشست هم اندیشی هیأت تحریریه نشریه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

این نشست با حضور مهندس محسن جمالیان رییس هیأت مدیره انجمن، از ساعت 10صبح الی 13 امروز دوشنبه 16/5/96 در محل انجمن برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، این جلسه با رویکرد بررسی کیفیت تولید محتوا در نشریه تخصصی انجمن از ساعت 10 الی 13 امروز ، با حضور اعضای هیأت تحریریه برگزار شد.

از موضوعات مطرح شده دراین نشست ، تشریح موضوعی سرفصل های تخصصی ، معرفی منابع ، نحوه انتخاب مقالات ، شناسایی مخاطبان و زمانبندی چاپ نشریه بود که پس از بررسی و همفکری اعضا ، سیاست های کلی نشریه تبیین گردید.

همچنین در ادامه جلسه و پس از بحث و بررسی های گوناگون ، مهندس محسن جمالیان که بعنوان مدیرمسئول این نشریه در جلسه حضور داشت با بیان اهداف و چشم اندازهای این نشریه تخصصی ، به اهمیت معرفی هرچه بهتر این صنعت اشاره کرد و افزود : هدف از انتشار این نشریه معرفی شایسته این صنعت و انعکاس تلاش های صورت گرفته انجمن در راستای بهبود سطح کیفی این صنعت می باشد.

لازم بذکر است ، نشریه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در قالب فصل نامه و با رویکرد علمی ،پژوهشی و تحلیلی ، درشهریور ماه سال جاری منتشر خواهد گردید.

 

 

اسامی شرکت کنندگان در این جلسه به شرح ذیل می باشد

1-مهندس محسن جمالیان

2- سرکار خانم مهندس سپیده جمالیان

3- مهندس بابک دیانت پی

4-مهندس علیرضا صحاف امین

5- مهندس حامد جباری

6- سرکارخانم مهندس محبوبه شاهنوشی

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت