انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه بین‌المللی صنعت و بازرگانی افغانستان کابل تیرماه برگزار می گردد

نمایشگاه بین‌المللی صنعت و بازرگانی افغانستان کابل از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ تیرماه سال جاری توسط شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کابل برگزار می‌گردد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن؛ کیفیت خوب کالاهای ایرانی، افزایش رفت و آمد هیئت‌های تجاری، تسهیل در مرزها و افزایش ساعات کاری در گمرک‌ها، برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در نمایشگاه‌ها و همایش‌های تجاری متعدد از مهم‌ترین عوامل افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی ایران به افغانستان است.

فرآورده‌های نفتی، گازهای نفتی، شمش آهن و فولاد، گاز طبیعی، هیدروکربن‌های سبک و سنگین، آهن، فولاد، مواد غذایی، اوره، انواع پلی‌اتیلن و سیمان مهم‌ترین اقلام صادراتی ایران به افغانستان بوده که همگی در مقایسه با سال گذشته با افزایش ارزش همراه بوده است.

افغانستان هفتمین مقصد کالاهای صادراتی ایران است و بر اساس آمار رسمی گمرک ایران در سال ۱۴۰۲ در بین کشورهای هدف صادراتی جمهوری اسلامی ایران بالاترین تراز تجاری مثبت با کشور افغانستان ثبت شده است.

در همین راستا نمایشگاه بین‌المللی صنعت و بازرگانی افغانستان کابل از تاریخ ۲۳ الی ۲۶ تیرماه سال جاری توسط شرکت توسعه رویدادهای نمایشگاهی و تجاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کابل برگزار می‌گردد.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت www.inteep.ir  مراجعه و یا با شماره ۰۵۱۳۵۰۹۳۵۹۳ و ۰۹۳۷۰۲۰۱۵۳ تماس حاصل نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت