انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی آغاز به کار کرد

دومین دوره نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی امروز شنبه 5 اسفند96 آغاز و تاروز سه شنبه 8 اسفند ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، امروز شنبه 5 اسفند96 با حضور مهندس علیمراداکبری ،معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی، مهندس سجادی ،مدیراجرایی انتقال رودخانه های مرزی ، مهندس زارع ،مشاوروزیر و مدیرکل سامانه های نوین آبیاری و مهندس بیوک صحاف امین ،رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، دومین دوره نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی ، افتتاح شد.

همچنین پس از مراسم افتتاحیه ، مدیران وزارت جهادو کشاورزی بهمراه هیأت همراه و مهندس صحاف امین ، از توانمندی ها و نوآوری های شرکت های حاضر در نمایشگاه ، بازدید بعمل آوردند.

گفتنی است ، نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ، ماشین آلات کشاورزی و نهاده ها از تاریخ شنبه 5 اسفند الی سه شنبه 8 اسفند ماه 96 در نمایشگاه بین المللی تهران و در سالن های 8-9 و 10-11 برگزار می گردد.

شایان ذکراست، دوکشور چین و ترکیه ،بصورت مستقیم و در قالب پاویون در این نمایشگاه شرکت کردند و همچنین نمایندگان ایتالیا ، فرانسه ،سوئیس و اتریش نیز از دیگر شرکت کنندگان خارجی این رویداد می باشند.

انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز با رویکرد حمایتی در این رویداد حضور دارد و در سالن 10-11 غرفه شماره18 پذیرای بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

در ادامه گزارش تصویری افتتاحیه این نمایشگاه را از نظر می گذرانید.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت