انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه بین المللی صنعت آذربایجان-باکو

نمایشگاه بین المللی صنعت آذربایجان در مرکز نمایشگاهی باکو در تاریخ15الی 17 آبان 98 برگزار خواهد شد.

– بر اساس آمارهای موجود، ایران با رقمی نزدیک به یک میلیارد دلار صادرات در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ به آذربایجان در بین جمهوری‌های CIS مقام اول و جزء ۵ کشور اول صادرکننده دنیا به آذربایجان می‌باشد.
– حجم گردش تجاری خارجی جمهوری آذربایجان در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲۴ میلیارد و ۲۵۷٫۶ میلیون دلار، شامل ۱۵ میلیارد و ۴۷۵٫۶ میلیون دلار صادرات و هشت میلیارد و ۷۸۲ میلیون دلار واردات بود.
مهم‌ترین مسئله در مراودات و مبادلات با آذربایجان که حائز اهمیت می‌باشند:
– بخش صنعت با بیش از ۵ میلیارد دلار اولین و بالاترین سهم از واردات کشور آذربایجان را دارا می‌باشد. همچنین صادرات ایران به کشور آذربایجان نیز در زمینه صنعت مقام اول را دارا می‌باشد و ایران در بخشی از پروژه‌های صنعتی بزرگ که در حال احداث و راه‌اندازی می‌باشد مشارکت دارد.
– ایران و آذربایجان دارای مرزهای مشترک، اشتراکات دینی و مذهبی، اشتراکات فرهنگی و آداب‌ورسوم می‌باشد و به دلیل نزدیکی دو کشور به هم هزینه‌های تجارت (صادرات و واردات) فی‌مابین دو کشور نسبت به سایر کشورهای عضو CIS بسیار پایین‌تر می‌باشد و انتظار می‌رود که سطح تجاری دو کشور بسیار بالاتر و فراتر از وضعیت موجود قرار بگیرد.

کلیه بخشهای نمایشگاهی شامل صنعت: صنایع پتروشیمی، صنایع پلاستیک، صنایع شوینده و بهداشتی   صنایع شیمیایی، صنایع کاشی سرامیک و سرویسهای بهداشتی، صنایع آلومینیوم، مصالح ، فلزی، صنایع کشاورزی، کود و اوره، صنایع برودتی، صنایع رنگ و روغن   صنایع، صنایع نساجی و بافندگی، صنایع بسته بندی و چاپ ، صنایع مبلمان ، صنایع غذایی دام و طیور ، صنایع چوب، صنایع لوله سازی ، ساختمانی، ذوب آهن، صنایع فولاد ، صنایع نفت و گاز ، واگن سازی، صنایع لاستیک سازی ، سیمان، صنایع خودروسازی و قطعات ، صنایع ماشینهای معدنی، صنایع فراوری و استخراج معادن ، کاغذ و پالپ صنایع رایانه و … در این تعریف موضوعی این نمایشگاه قرار دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت