انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه پلاستیک اوراسیا استانبول 2019

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia) ازامروز ۱۳ الی ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار می گردد.
اوراسیا

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia) بزرگترین نمایشگاه پلاستیک است که در منطقه اوراسیا برگزار می گردد. این نمایشگاه با همکاری  سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. کشف آخرین فناوری ها، ثبت نام تجاری  و معرفی برند  و جلسات b٢b، توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات را می توان بعنوان مزایای نمایشگاه پلاستیک ترکیه قلمداد کرد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت