انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول

۳۳امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (2024 Plast Eurasia) در روزهای 14 الی 17 آذرماه 1403 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.

نمایشگاه Plast Eurasia 2024 با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است.

از آنجایی که صنایع و رشته های مرتبط با نمایشگاه پلاستیک استانبول ، بسیار متنوع و زیاد میباشد ، این نمایشگاه در بخش های مختلف و حرفه ای فعالیت میکند و غرفه هایی مربوط به شرکت های مطرح و برند های بین المللی در بخش های جداگانه تولیدات و فناوری های خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدهند. بخش ماشین آلات نمایشگاه پلاستیک استانبول ، شامل غرفه هایی مربوط به :ماشین آلات قالبی تزریقی پلاستیک ،پروفایل پلاستیک ، خطوط سیم ، ماشین آلات فیلم پلاستیک ، ماشی الات پلاستیک ، ماشین الات چاپ فلکسو ، ماشین آلات قالبگیری، ماشین الات میکسیر ، ماشین آلات بسته بندی پلاستیک ، ماشین آلات قالب گیری ضربه و خطوط لوله میباشد .

بخش دیگر نمایشگاه پلاستیک استانبول ، مربوط به مواد اولیه و مواد شیمیایی است که در ساخت پلاستیک استفاده میشوند و در غرفه های این بخش میتوانید شرکتهایی را که در زمینه های مواد شیمیایی لاستیک ، افزودنیهای لاستیک ، ترکیبات پی وی سی ، تثبیت کننده های پی وی سی ، جوهر چاپ ، پلی اتیلن ، پلی اورتان ، حلال ها و پلیمرهای مهندسی فعالیت دارند را ملاقات کنید و با محصولات و تکنولوژی های به روز آنها آشنا شوید. بخش دیگر این نمایشگاه بخش قالب ها است و شرکت های شرکت کننده در این بخش در زمینه های تزریق قالب ، قالبهای پلاستیکی ، قالب اکستروژن ، قالب پت ، کپک قالب و خشک کن هاپرس فعالیت می کنند .

یکی دیگر از بخش های بسیار پر طرفدار در نمایشگاه پلاستیک استانبول ، بخش هیدرولیک و پنوماتیک است . در این بخش از نمایشگاه غرفه هایی مربوط به شرکت هایی که در زمینه های سیلندرهای هیدرولیک ، پمپ ها ، اتصالات و لوازم جانبی ، کمپرسور هوا ، تجهیزلت اتصالات و تجهیزات تحت فشار خطی فعال هستند، در این بخش غرفه دارند . نمایشگاه پلاستیک استانبول ، نمایشگاه بسیار کارآمد و با اهمیتی است و شرکت های صنایع مکمل از جمله چیلرها ، ماشین آلات تراش برای پردازش پلاستیک نیز در این نمایشگاه حضور چشمگیری دارند .

نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. کشف آخرین فناوری ها ،ثبت نام تجاری شما و شناساندن برند شما به جهان و جلسات b٢b ،توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

نمایشگاه پلاستیک استانبول، توسط شرکت تویاپ و در محل برگزاری نمایشگاههای تویاپ در منطقه بیوک چکمه در بخش اروپایی استانبول برگزار میشود.

بروشور الکترونیکی نمایشگاه:
Plastik_brosur_24_EN

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت