انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

هفتمین نمایشگاه کشاورزی ، سیستم های نویـن آبیاری ، ماشین آلات و نهـاده ها

هفتمین نمایشگاه کشاورزی ، سیستم های نویـن آبیاری ، ماشین آلات و نهـاده ها در تاریخ 19 الی 22 دی ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، هفتمین نمایشگاه کشاورزی با زیرگروه های سیستم های نویـن آبیاری ،مکانیزاسیون ،نهـاده ها و کشت‌های گلخانه ای از تاریخ 19 الی 22 دی ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

در این رویداد از بخش های مختلف حوزه کشاورزی تاکنون حدود 400 شرکت ، مساحت تقریبی 18000 مترمربع از نمایشگاه بین المللی را در قالب 9 سالن به خود اختصاص داده اند.

دراین رویداد براساس شعار سال 1401 توجه ویژه ای به شرکت های دانش بنیان شده است و این شرکت ها با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی ، فضایی اختصاصی از این نمایشگاه را در اختیار دارند.

گفتنی است انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز همچون ادوار گذشته از حامیان معنوی این نمایشگاه بوده و به همین منظور نیز در بخش فعالان حوزه سیستم های آبیاری در غرفه شماره 17 سالن میلاد (31A) در فضایی حدود 56 متر مربع ، میزبان سایر بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.

همچنین پیرو مذاکرات بعمل آمده مابین ریاست هیأت مدیره انجمن و مدیران معاونت آب و خاک جهادکشاورزی ، تمهیداتی در دست اقدام است تا در راستای طرح موضوعات مختلف ، اعضای انجمن با مدیران معاونت آب و خاک دیداری دوجانبه داشته باشند.

جهت دریافت فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید

علاقمندان جهت مشارکت و کسب اطلاعات بیشتر می توانند باشماره های ذیل تماس حاصل نمایند:

02188379252

09150025425

05136158

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت