انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

همایش ایران و فرانسه با سخنرانی وزیران امورخارجه ایران و فرانسه دراتاق ایران

وزیر خارجه فرانسه امشب وارد تهران می شود و در صدر یک هیات عالی‌رتبه اقتصادی فردا سه‌شنبه برای شرکت در همایش اقتصادی ایران و فرانسه به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران می آید.

به گزارش روابط عمومی انجمن لوله واتصالات پلی اتیلن ،همایش ایران و فرانسه با حضور هیات تجاری فرانسه و باسخنرانی وزیران امورخارجه دوکشور  و رییس اتاق ایران و رییس انجمن کارفرمایان فرانسه (مدف بین الملل) فردا سه شنبه مورخ 12/11/95  ساعت 9 صبح در اتاق ایران برگزار می گردد.

در همایش اقتصادی ایران و فرانسه ، رئیس انجمن کارفرمایان فرانسه (MEDEF) و یک هیات 100 نفره تجاری وزیر خارجه این کشور را همراهی می کنند.

در ترکیب هیات فرانسوی مدیران بلندپایه ای چون مدیر امور بین‌الملل و مدیر بخش خاورمیانه شرکت هواپیمایی ایرباس، نایب رئیس اموربین الملل شرکت آلستوم (Alstom) که یکی از برترین‌های جهان در زمینه خطوط ریلی پرسرعت است و مدیر بخش پتروشیمی شرکت توتال حضور دارند. دیگر شرکت های حاضر در این هیات در زمینه های متالورژی، ساختمان‌سازی، طراحی فضاهای شهری، حقوقی، مشاوره بازرگانی، بانکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، صنایع فولادی فعال هستند.

لازم به ذکر است این همایش با سه پانل تخصصی به زبان انگلیسی و با موضوعات “زیرساخت و حمل و نقل”  “محیط زیست” و “انرژی” برگزار می شود که اعضا باحضور دراین پانل ها می تعوانند با طرف های تجاری خود نیز مذاکره نمایند.

همچنین علاقمندان می توانند جهت شرکت در همایش از طریق لینک ذیل ثبت نام کنند.

http://chambertrust.ir/index.php?option=com_rsform&formId=19

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت