انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

همکاری ایران و کره جنوبی در صنعت پتروشیمی

شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی کره جنوبی اماده حضور و مشارکت گسترده در طرح های توسعه ای و نیز مجتمع های پتروشیمی ایران هستند.

کوانگ مین کیم ،مدیرعامل شرکت یونیکون (UNICON) کره جنوبی با تاکید بر همکاری و تعامل مناسب میان شرکت های ایرانی و کره ای طی سالیان گذشته ، با اشاره به این که یونیکون در زمینه تولید ولوهای کنترل (control valves)، بال ولو (ball valves)، باترفلای ولوها (butterfly valves) و دیگر انواع این محصولات دربازارهای جهانی فعالیت دارد؛ عنوان کرد: ما یکی از پیشگامان توسعه صنعت ولوهای کنترل در کره جنوبی محسوب می شویم و با هدف تقویت حضور در بازار ایران و گسترش همکاری ها، به ویژه در صنایع پتروشیمی، در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حاضر شده ایم.

 وی افزود:  ما در حال حاضر از طریق نمایندگی خود در ایران مشغول به فعالیت هستیم و. تا کنون کنترل ولو و سیستم های دسوپرهیتر بسیاری از شرک های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی مانند   پتروشیمی های مرجان،  بندر امام، فازهای 17،18 و 22،24 ، 13،20،21 پارس جنوبی را تامین نموده ایم.
نماینده این شرکت همچنین ادامه داد: هم اکنون پروژه های پتروشیمی سبلان، دنا و  همچنین سیراف از طرح های در دست همکاری با شرکت های ایرانی هستند که از طریق نمایندگی یونیکون در جریان است.
وی با بیان این که برگزاری کارگاه هایی (Workshops) در حوزه تعمیر انواع ولوهای کنترل در مرحله تصمیم گیری قرار دارد گفت: امید است بتوانیم همکاری های خود را درتمام بخش ها گسترش دهیم.
به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز شنبه ١۶ اردیبهشت ماه با حضور بیش از چهار هزار شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار متر مربع آغاز بهکار کرد.
بر پایه این گزارش، با توجه به اینکه بسیاری از شرکتها نماینده یک هلدینگ و یا مجموعهای مشتمل بر چند شرکت هستند، در این نمایشگاه، هزار و ١۶ غرفه داخلی به نمایندگی از حدود ٢ هزار و ۵٠٠ شرکت و ٨١١ غرفه خارجی به نمایندگی از حدود هزار و ۵٠٠ شرکت از ٣٧ کشور دنیا شرکت کرده‌اند.
کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، ترکیه، روسیه، ژاپن، هلند، اتریش، کره جنوبی و استرالیا به صورت پاویون در نمایشگاه شرکت میکنند و شرکتهای معتبر فعال در صنعت نفت در قالب غرفهیا با اعزام تیم کارشناسی خود، در این نمایشگاه حاضر میشوند.
در بخش خارجی، شرکتهای آلمانی با در اختیار گرفتن سه هزار متر مربع، بیشترین فضا و چینیها بیشترین تعداد شرکتهای حاضر را به خود اختصاص دادهاند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شنبه، ١۶ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کارکرد و عصرروز سهشنبه (١٩ اردیبهشتماه) به کار خود پایان می دهد؛ ساعت بازدید هر روزه از ١٠ صبح تا ١٨ بعدازظهر خواهد بود.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت