انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 18 الی 21 بهمن 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ،پانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 18 تا 21 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

معرفی دستاوردها، توانمندی ها و ارتقای ارتباط میان تولیدکنندگان و صنعتگران پایین دستی پتروشیمی با بخش بالادست فرصتی است که در این نمایشگاه تخصصی ایجاد می شود، و تکمیل زنجیره ارزش با استفاده از توان داخلی، انتقال فناوری‌های پیشرفته در کنار تلاش برای ارزش افزوده بیشتر از اهداف اصلی برگزاری نمایشگاه های تخصصی به شمار می رود و ایران پلاست می تواند فرصتی برای ارائه توانمندی های صنایع بالادستی و پایین دستی پلیمری باشد.

بر اساس این گزارش ،درحاشیه این نمایشگاه تخصصی ، همایش ها و پنل هایی برگزار می شود و همچنین قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مختلفی امضا خواهد شد .
این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می رود و در بین نمایشگاه های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه بندی می شود.

نمایشگاه بین المللی ایران پلاست تاکنون موفق به برگزاری 14 شده است. نگاه آماری به دوره های گذشته نشان می دهد این نمایشگاه با توجه به برخی مشکلات و مسائل پیش آمده همانند شیوع جهانی ویروس کووید19 توانسته است روند رو به رشدی را طی کند.

همچنین علاقمندان جهت ثبت نام غرفه می توانند از طریق شماره های ذیل اقدام نمایند:

ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران پلاست

021-42917101

021-42917113

021-42917114

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت