انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پیام تبریک محمدرضا بهشتیان رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

بیست و یکمین سالروز تأسیس انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن را با نهایت احترام گرامی داشته و تبریک و تهنیت خود را به کلیه اعضای محترم انجمن تقدیم می‌نمایم. هم اکنون شاهد تلاش‌های همراهانی هستیم که همواره خواهان موفقیت آنان بوده‌ایم؛ ما همه قطره‌های یک دریائیم و تنها به یاری یکدیگر قادر خواهیم بود تا کشتی تلاش مشترکمان را به ساحل مقصود نزدیک‌تر سازیم.

حقیقت امر بیانگر این است که صادقانه و واقع‌بینانه نباید چشم از حقایق، اتفاقات و تلاش افراد فرهیخته‌ای بست که با تمام وجود با استفاده از امکانات شخصی و سازمانی و بی‌هیچ چشم‌داشتی در طی این سال‌ها کمر همت بستند تا چراغ این انجمن کماکان روشن بماند .

هر چه بود و هر چه هست باارزش و در خور تقدیر و تعظیم است و بی‌تردید این تشکل در قامت انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن مسیری راهبر و اقدامی رهگشا برای آیندگان عرصه این صنعت خواهد بود.

اعضای هیئت‌مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن ضمن ادای احترام به تلاش‌های در خور تحسین و ارزشمند گذشتگان و حاضران، بر خود واجب می‌داند صمیمانه‌ترین تبریکات را به مناسب سالگرد تأسیس این انجمن تقدیم نموده و آرزوی توفیق و سربلندی تمامی اعضا را در مسیر پرتلاطم تولید از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایند.

 محمدرضا بهشتیان اردکانی

 رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت