انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پیشتازی پروژه مهار آبهای مرزی استان کرمانشاه در کشور

معاون وزیر جهادکشاورزی:پروژه مهار آبهای مرزی استان کرمانشاه در قالب سامانه گرمسیری تنها پروژه‌ای در کشور است که از زمان بندی آن جلوتر است.

علی مراد اکبری معاون وزیر جهادکشاورزی در امور آب و خاک با بیان اینکه پروژه سامانه گرمسیری فرصتی تاریخی برای منطقه است افزود: با اجرای کامل این پروژه تحولی عظیم در بخش کشاورزی منطقه رخ خواهد داد.

معاون وزیر جهادکشاورزی ضمن تشکر از زحمات سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه تصریح کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، پروژه در زمان مقرر و به نحو مطلوب شروع شده و تا پایان سال ۹۷ هم به بهره برداری کامل می‌رسد.

مهندس اکبری سهم استان کرمانشاه را برای اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار نامحدود بیان کرد و افزود: منابع لازم برای اجرای این سیستم‌ها در اختیار استان قرار می‌گیرد.

وی از مسئولین درخواست کرد زنجیره‌های تولید را در منطقه فراهم کنند چراکه با بهره برداری از این پروژه می‌توان چرخه تولید را کامل کرد که این امر در نهایت باعث افزایش ارزش افزوده و اشتغالزایی می‌گردد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در ادامه به اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار در کشور اشاره کرد و افزود: برای اجرای سیستم‌های آبیاری تحت فشار سال ۹۶ در کشور حدود ۳۲۸۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

اکبری افزود: تاکنون در کشور ۷۲ هزار هکتار سیستم‌های آبیاری تحت فشار در کشور انجام شده و ۱۵۲ هزار هکتار نیز در حال اجراست.

مهندس اکبری در پایان از تمام عوامل که باعث اجرای مناسب و سریع پروژه سامانه گرمسیری شده اند از جمله سازمان جهادکشاورزی، فرمانداران و پیمانکاران تقدیر و تشکر کرد.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت