انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهاردهمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

چهاردهمین نشست هیأت مدیره انجمن امروز چهارشنبه 30 آذر 1401 از ساعت 10:30 در محل انجمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست که بصورت حضوری و مجازی برگزار گردید در خصوص مسائل جاری انجمن توسط اعضای هیأت مدیره ، بحث و تبادل نظر انجام گردید.

گفتنی است ، درمورد اصلاح شاخص های رتبه بندی که پیشتر سایر نظرات در این خصوص جمع آوری شده بود ، مقرر گردید با دعوت از اساتید دانشگاه در جلسه بعدی هیأت مدیره ، ضمن بررسی نظرات ، نتیجه نهایی این پایش به معاونت آب وخاک منعکس گردد.

همچنین توسط هیأت مدیره انجمن مصوب گردید که آن دسته از واحدهایی که قبلا عضو انجمن بوده اند و با عدم تسویه حق عضویت چند دوره ، از عضویت انجمن خارج شدند با ارائه آخرین مدارک عضویت براساس اساسنامه و پرداخت بدهی های سابق ،  تمدید مجدد عضویت آنها انجام گردد.

همچنین پیرو نشست هیأت مدیره انجمن با مدیران دفتر صنایع شیمیایی و پلیمری وزارت صمت ، مقرر گردید جلسه ای نیز با حضور هیأت مدیره و مدیران این دفتر در راستای تجدید نظر و بهبود وضعیت سهمیه اعضای انجمن که براساس عملکرد سال های گذشته آن ها تعیین شده بود ، برگزار گردد و میزان سهمیه ها طبق قراردادهای دولتی جدید تولیدکنندگان مورد بازنگری قرار گیرد.

در پایان این جلسه مقرر گردید ، ظرفیت های کمتر دیده شده در اساسنامه توسط هیأت مدیره انجمن در جلسات آتی بصورت دقیق بررسی گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت