انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

کفایت عرضه و کاهش توان خرید تولیدکنندگان؛ عامل به مچینگ رفتن CRP100B

عرضه های امروز بورس کالا نشان می دهد که میزان 540 تن CRP100B شازند به مچینگ رفته است و این می تواتند نشان از نبود تقاضا برای این گرید داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، رسانه اینپیا در این خصوص با مهندس سیدمسعود مهدوی عضو هیأت مدیره و رییس کمیته بازرگانی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن گفتگویی داشته است که در ادامه از نظر می گذرانید.

 

مهندس مهدوی در پاسخ به این که آیا به مچینگ رفتن CRP100B ارتباطی با تصمیم عدم خرید از طریق تولیدکنندگان دارد، گفت: این موضوع نمی تواند ارتباطی با توقف خرید تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن داشته باشد؛ چرا که پس از منتشر شدن فراخوان عدم خرید نیز تولیدکنندگانی که نیاز مبرم به مواد اولیه داشتند، خرید خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: باید این مساله را در نظر بگیریم که مواد اولیه در ماه های گذشته افزایش قیمتی بی سابقه را تجربه کرده است و این موضوع قدرت خرید تولیدکنندگان را به شدت کاهش داده است.

وی همچنین اظهار کرد: از این رو تولیدکنندگان توان مالی کافی برای خرید مواد اولیه را ندارند و همین موضوع موجب می شود که کالاهایی بدونن تقاضا بمانند. علاوه بر این باید به این نکته نیز اشاره کرد که فروش نقدی نیز در این مساله تاثیرگذار است.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندکان لوله و اتصالات پلی اتیلن در ادامه افزود: مساله دیگری که بر این موضوع تاثیر گذاشته، این است که با تلاش های انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و همچنین انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، عرضه ها بهبود قابل توجهی یافته اند.

مهندس مهدوی در خاتمه اظهار کرد: بر این اساس می توان این گونه برداشت کرد که کفایت عرضه ها و کاهش توان خرید تولیدکنندگان پایین دستی موجب شده است که برخی مواد اولیه با افت تقاضا مواجه شوند و به مچینگ بروند.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت