انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش تصویری ایران پلاست سیزدهم

سیزدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در مرکز نمایشگاه بین المللی تهران از 31شهریور در حال برگزاری است و تا 3مهرماه 98 ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه ایران‌پلاست با شعار «کسب‌وکار جهانی» در شرایط بین‌المللی کنونی کشور، فرصت مناسبی برای تحقق رونق تولید و تسهیل روند بازاریابی صنایع پلاستیک داخلی و حضور هرچه بیشتر صنایع تکمیلی پتروشیمی در بازارهای جهانی است. ۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست حضور خواهند داشت و ۱۲ هیئت از ۱۰ کشور خارجی و ۱۴ کشور مستقل از این نمایشگاه به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پتروشیمی و صنایع تکمیلی پتروشیمی بازدید خواهند کرد. ۱۲ هیئت از کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ویتنام، ارمنستان، کنیا، هندوستان، تونسو و تجار انفرادی نیز از کشورهای ایتالیا، اوکراین، چین، رومانی، روسیه، سوریه و لبنان در این نمایشگاه حاضر می‌شوند.

 انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز ضمن مشارکت در  پاویون اختصاصی انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران  واقع در سالن 41 B از تاریخ 31 شهریور الی 3 مهرماه 98 در این نمایشگاه ، با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن ، پذیرای مهمانان و اعضای محترم خواهد بود.

در ادامه گزارش تصویری از دید و بازدید اعضای هیأت مدیره انجمن و بخشی از غرفه های ایران پلاست را از نظر می گذرانید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت