انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سابک در چین طرح 6 میلیارد دلاری پتروشیمی اجرا می‌کند

شرکت پتروشیمی سابک عربستان طرح ساخت یک مجتمع پتروشیمی به ارزش 6 میلیارد دلار را در پارک صنعتی گولی در ژانگژو چین اجرا می‌کند.

بازوی شیمیایی شرکت دولتی نفت سعودی آرامکو عربستان موسوم به سعودی بیسیک اینداستریز (سابک) برای اجرای یک طرح پتروشیمی با گروه صنعتی پتروشیمی فوجیان چین (FJPEC) قرارداد سرمایه گذاری مشترک امضا کرد.

این مجتمع در پارک صنعتی گولی در شهر ژانگژو واقع در شرق استان فوجیان چین، با 40 میلیارد یوان سرمایه‌گذاری (6.18 میلیارد دلار) ساخته می شود.

این مجتمع شامل یک مخزن کراکر مخلوط با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 500 هزار تن اتیلن خواهد بود و مجموعه‌ای از تأسیسات پایین دست شامل واحد مونو اتیلن گلیکول (MEG)، دو واحد پلی اتیلن (PE)، دو واحد پلی‌پروپیلن (PP) و یک واحد پلی‌کربنات (PC) و چند واحد جانبی محصول را شامل می‌شود.

سابک در سپتامبر 2018 اعلام کرده بود که با دولت منطقه‌ای استان فوجیان چین برای ساخت یک مجتمع پتروشیمی درجه یک در این استان جنوب شرقی یک توافقنامه همکاری امضا کرده است.

 

منبع:نیپنا

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت