انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

مشارکت انجمن در نخستین نمایشگاه مجازی ایران / تخفیف ویژه برای مشارکت اعضای انجمن

نمایشگاه مجازی ایران از 5 اسفند 99 با حمایت اتاق بازرگانی ایران آغاز به کار خواهد کرد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، به همت فدراسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران نخستین نمایشگاه مجازی ایران با عنوان IranVirtual Expo از 5 اسفند 99 آغاز به کار می کند و تا ۵ خرداد ۱۴۰۰ ادامه خواهد یافت.

گفتنی است هدف از برگزاری این نمایشگاه، فرهنگ سازی در حوزه استفاده از ابزار فناورانه در کسب و کارها است. از این رو تمدید زمان برگزاری نمایشگاه به منظور آشنایی بیشتر فعالان اقتصادی با این پلتفرم صورت پذیرفته است.

باید توجه داشت ، محدودیت‌های مکانی و زمانی نمایشگاه‌های فیزیکی، در نمایشگاه مجازی وجود ندارد. از سوی دیگر، بازار شرکت‌ها به‌واسطه این ابزار فناوری نوین توسعه پیدا می‌کند. علاوه  بر این، به دلیل افزایش مدت زمان برگزاری نمایشگاه، شرکت‌های متقاضی حضور در بازار ایران یا علاقمند به همکاری با شرکت‌های ایرانی، مدت زمان بیشتری می‌توانند با شرکت‌های ایرانی آشنا و وارد تعامل شوند.

شایان ذکر است ، پیرو مذاکرات بعمل آمده با مسئولان برگزار کننده این نمایشگاه ، در این رویداد مجازی برای اعضای محترم انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن  15% تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است و همچنین غرفه مجازی انجمن نیز در این نمایشگاه مجازی جهت بهره وری سایر علاقمندان در دسترس قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایشگاه و نحوه مشارکت در آن با دبیرخانه رویداد با شماره تلفن‌های 88175232 و 88175053 تماس گرفته و یا به تارنمای www.iranvirtualexpo.com مراجعه کنند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت