انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آخرین اطلاعیه رتبه بندی آب و خاک 1402

قابل توجه اعضای محترم انجمن

 

احتراما به استحضار میرساند، همانگونه که قبلا اطلاع رسانی شد ، در آخرین جلسه مشترک هیأت مدیره انجمن با مسئولین معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی در تاریخ 1402/02/30 مشاور محترم وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری با توجه به الزام قانونی جهاد ( با استناد به بند 4 ماده 4 قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی به شماره 30206 مورخ 15/3/98) مبنی بر رتبه بندی شرکتهای تولیدکننده و تأمین کننده کالای مصرفی و پیرو تأخیر انجمن در این خصوص، اعلام نمودند که تصمیم نهاد مربوطه برآن است که نسبت به واگذاری امر رتبه بندی واحدهای تولیدی به شرکت های خارج از انجمن، اقدام گردد ، لذا هیأت مدیره انجمن با نظر به اینکه واگذاری امر رتبه بندی موجب تحمیل شرایط سخت بر اعضا خواهد بود و هزینه های سنگینی را در پی خواهد داشت ، توافق نمودند که بعنوان آخرین فرصت تا 30 خرداد 1402 این ممیزی را خود انجام دهند و کمافی السابق اعلام لیست شرکتهای واجدالشرایط به جهاد توسط انجمن انجام گردد.

سایر مفاد این توافق به شرح ذیل می‌باشد:

 

1-  مقرر گردید که رتبه های A,B,C   سابق حذف گردند و تنها براساس شاخص های تعیین شده امتیازهای کسب شده شرکتها به جهاد اعلام گردد و جهاد براساس این امتیازات ، توانمندی شرکتها را در عقد قرارداد و تامین کالاهای مورد نیاز خود تعیین نماید.

2- در ابتدا تا 30 خرداد 1402 شرکتهایی که سابق براین در گروه C بوده اند و یا شرکتهایی که بنابر تغییرات ، متقاضی ارتقای امتیاز هستند ، مورد بازرسی قرار گیرند  و لیست نهایی این تعداد از واحدها به معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی اعلام گردد و در مرحله بعدی نیز اسامی سایر شرکت ها به این معاونت اعلام خواهد شد.

 

بنابراین توجه عزیزان را به نکات ذیل جلب می‌نماید :

 

الف- تمام شرکتهایی که خواهان حضور در لیست اعلامی به جهاد کشاورزی می باشند ، می بایست در هزینه این بازرسی مشارکت نمایند و سهم علی الحساب خود را که مبلغ 100/000/00 ریال می باشد پرداخت نمایند.

ب- بنابر اصرار جهاد در مرحله اول شرکتهایی که سابق براین در گروه C بودند و یا شرکتهای متقاضی ارتقاء امتیاز مورد بررسی قرارخواهند گرفت.

ج- در مرحله دوم بنا به درخواست جهاد شرکتهای دیگر مورد ارزیابی ممیزی قرار خواهند گرفت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت