انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آغاز تولید پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا در آمریکا

به گزارش ippfa ، شرکت براسکم برزیل به تازگی یک مجتمع جدید تولید پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا (UHMWPE) را در شهر لا پورته ایالت تگزاس راه اندازی کرد. این محصول تحت عنوان برند Utec عرضه می شود.

کریستوفرجی، مدیر تجارت جهانی برند Utec ، درگفتگو با مطبوعات عنوان کرد: این روزی به یاد ماندنی برای شاخه براسکم در قاره آمریکا (Braskem America) و همکاران ما در سراسر جهان محسوب می شود. تیم ما دردو سال گذشته بسیار سخت برای احداث، اجرا و راه اندازی این مجتمع تولید بسیار پیشرفته در ایالات متحده کار کرده است.

مدیر تجارت جهانی برند Utec ، تصریح کرد: قصد داریم ظرفیت تولید پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالای براسکم را در سطح بین المللی توسعه دهیم.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲۰ سال است که این محصول را در برزیل تولید می کنیم. اما بیشتر مشتریان ما در آمریکای شمالی و اروپا مستقر هستند. این موضوع تا حد زیادی ما را به ساخت مجتمع یادشده در تگزاس ترغیب کرد.

جی افزود: مکان احداث مجتمع جدید امکان عرضه این محصول به مشتریان آسیایی را نیز تسهیل می کند. تقاضا برای پلی اتیلن با وزن مولکولی بسیار بالا از سوی صنایع معدنی، کشاورزی، تجهیزات دریایی و تولیدکنندگان ماشین آلات به صورت فزاینده ای رو به افزایش است.

 

بر اساس اعلام شرکت براسکم، محصول یادشده با برند Utec هشت برابر سبک تراز فولاد و ۱۰ برابر پایدارتر از پلی اتیلن سنگین است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت