انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ابلاغ دستورالعمل اجرایی تولید و اشتغال

وزیر صمت دستورالعمل اجرایی تفاهم‌نامه منعقد شده بین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه در زمینه برنامه‌ریزی تولید و اشتغال را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد

وزیر صمت دستورالعمل اجرایی تفاهم‌نامه منعقد شده بین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه در زمینه برنامه‌ریزی تولید و اشتغال را به استانداران سراسر کشور ابلاغ کرد.

 این تفاهم نامه با موضوع برنامه تولید و اشتغال حوزه صنعت و معدن آذرماه سال جاری بین این دو دستگاه اجرایی امضا شد. براساس این تفاهم نامه تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد برای ۲۰۶۶ واحد و پیش بینی اشتغال برای حدود ۱۳۰ هزار نفر و نیز برنامه توسعه واحدهای موجود (بازسازی و نوسازی) ۲۱۶۵ واحد و ایجاد فرصت شغلی به میزان ۵۱ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.

همچنین تامین سرمایه در گردش برای واحدهای فعال صنعتی و معدنی موجود و ایجاد اشتغال برای ۸۷ هزار و ۴۲۹ نفر پیش‌بینی شده است. بر اساس این تفاهم‌نامه، یارانه پیش بینی شده از محل منابع داخلی بانک‌ها و منابع صندوق توسعه ملی به میزان ۵۰ درصد برای تکمیل طرح های نیمه تمام ۳ هزار و ۱۸۴ میلیارد ریال، بازسازی و نوسازی ۵ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال و سرمایه در گردش یک هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بوده است.

در این تفاهم نامه پیش بینی شد ۴۰ هزار و ۲۱۸ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های نیمه تمام، ۷۰ هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال به بازسازی و نوسازی و ۹۰ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال برای تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی اختصاص یابد. در این طرح بانک‌های ملی، ملت، تجارت، صنعت و معدن، ‌سپه، صادرات، پست بانک، رفاه کارگران، کشاورزی، توسعه تعاون و آینده مشارکت می‌کنند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت