انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

«اثر تحریم‌ها بر فن‌آوری‌ مورد نیاز بخش خصوصی»

مرکز پژوهش‌های اتاق ایران از فعالان حوزه فناوری دعوت کرده است تا برای انجام پروژه «اثر تحریم‌ها بر فناوری‌های مورد نیاز بخش خصوصی» پرسش‌نامه مورد نیاز را تکمیل کنند...

مرکز پژوهش‌های اتاق ایران از فعالان حوزه فناوری دعوت کرده است تا برای انجام پروژه «اثر تحریم‌ها بر فناوری‌های مورد نیاز بخش خصوصی» پرسش‌نامه مورد نیاز را تکمیل کنند.
مرکز پژوهش‌های اتاق ایران، اجرای پروژه‌ای با عنوان «اثر تحریم‌ها بر فناوری‌های مورد نیاز بخش خصوصی» را در دستور کار قرار داده که جمع‌آوری داده‌های آن، به روش پرسشنامه‌ای انجام می‌شود.
بر همین اساس، مرکز پژوهش‌های اتاق ایران با صدور اطلاعیه‌ای از فعالان حوزه فناوری برای مشارکت در این پروژه دعوت کرده است.
این پژوهش برای بررسی تاثیر تحریم‌ها بر فناوری مورد نیاز بخش خصوصی تهیه شده و فعالان، صاحبان بنگاه‌ها و سرمایه‌گذاران حوزه فناوری می‌توانند با پاسخ به این پرسش‌نامه، در جمع‌آوری داده‌های این پروژه مشارکت کنند.

لینک پرسشنامه: https://survey.porsline.ir/s/XnBOfn5

در تکمیل پرسش‌نامه، نیازی به اعلام نام پاسخ دهنده و شرکت متبوع نیست. پاسخ‌ها کاملا محرمانه تلقی شده و صرفا برای تحلیل علمی استفاده خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت