انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اجرای طرح های آبیاری تحت فشار در 1942 هکتار از اراضی کشاورزی ساوه

مدیر جهاد کشاورزی ساوه گفت: نیمی از طرح های آبیاری تحت فشار درر این شهرستان در دوره فعالیت دولت یازدهم اجرایی شده و در شرایط خشکسالی شدید منطقه هدیه ای ارزنده و اقدامی ماندگار و اساسی است.

 به گزارش روابط عمومی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن ، حسن شریفی افزود: در این مدت در یکهزار و 942 هکتار از اراضی کشاورزی ساوه طرح های آبیاری تحت فشار اجرایی شده است.
وی توضیح داد: 204 هکتار از اراضی ساوه در سال 92، ،بیش از 840 هکتار در سال 93 و 848 هکتار از اراضی در سال 94 در این شهرستان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شده است.
وی اظهار کرد: حدود 300 میلیارد ریال اعتبار شناور نیز امسال در استان برای این مهم در نظر گرفته شده که تلاش می شود از طریق آن حدود یکهزار و 500 هکتار از اراضی ساوه برای جذب اعتبار معرفی شوند.
وی تصریح کرد: دولت شرایط مناسبی برای اجرای طرح های آبیاری تحت فشار اجرا می کند از جمله اینکه کشاورزانی که به صورت تجمعی برای اجرای طرح های نوین آبیاری اقدام کنند می توانند از پرداخت 85 درصدی سهم دولت در این طرح بهره مند شوند.
شریفی گفت: 125 هزار و 625 میلیون ریال کمک بلاعوض توسط دولت یازدهم برای اجرای طرح های نوین آبیاری در ساوه پرداخت شده است.
وی همچنین تسهیلات پرداختی در این مدت را 31 هزار و 522 میلیون ریال برشمرد و افزود: کشاورزانی که به صورت انفرادی برای اجرای آبیاری نوین مراجعه کنند برای این مهم می تواند تا سقف 70 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از دولت دریافت کنند.
به گفته وی، در مجموع تاکنون حدود سه هزار و 500 هکتار اراضی ساوه به سیستم های آبیاری نوین و تحت فشار مجهز شده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت