انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اختصاص 3500 هزار میلیارد تومان به سیستم آبیاری نوین کشور در سال آینده

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: دربودجه سال 96 به سیستم آبیاری نوین در کشور 3500 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

خلیل آقایی در آیین کلنگ زنی انتقال آب به 3100هکتار از زمینهای خان احمد باشت افزود: با افتتاح این طرح شاهد پیشرفت کشاورزی در شهرستان گچساران خواهیم بود و دربودجه سال 96 به سیستم آبیاری نوین در کشور 3500 هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. دولت تدبیر و امید به همراه مجلس تا کنون توانسته اقدامات بسیار مهمی را در بخش کشاورزی انجام دهد.دولت در زمینه اختصاص اعتبار به سیستم آبیاری نوین وبخش‌های دیگر کشاورزی به خوبی همکاری کرده است.  در دولت تدبیر و امید 20 میلیون تن افزایش محصولات کشاورزی را شاهد هستیم و جهاد کشاورزی در صورت درخواست تهیه اداوات کشاورزی و کود برای کشاورزان هیچ گونه مشکلی ندارد.

 

آقایی بیان کرد: یک انقلاب عظیم در بخش آبیاری تحت فشار انجام شده که این امر در استان کهگیلویه وبویراحمد و گچساران و باشت ربه خوبی به چشم می خورد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت