انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

استاندار فارس: طرح آبیاری نوین در 350 هزار هکتار از اراضی فارس اجرا می شود

استاندار فارس گفت: بنا بر مصوبه شورای عالی آب کشور، طرح آبیاری نوین در 350 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان در مدت پنج سال اجرا می شود.

سیدمحمدعلی افشانی در شورای اداری شهرستان فسا افزود: همچنین در سفر تیرماه امسال معاون اول رئیس جمهوری به استان فارس، مقرر شد که 30 هزار هکتار از اراضی استان از سیستم های آبیاری نوین بهره مند شوند که تاکنون 14 هزار هکتار از این تعهد انجام شده است و بقیه طرح نیز تا پایان سال مالی (تیرماه 96) به پایان می رسد. 
 استاندار فارس با اشاره به عزم دولت برای حل بحران کم آبی این استان گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل سدهای در حال ساخت استان فارس تامین شده است و حدود 80 درصد این سدها در سال های 96 و 97 به بهره برداری می رسند.
افشانی افزود: در سفر معاون اول رئیس جمهوری به فارس مقرر شد آبرسانی به 350 روستا تا پایان سال مالی صورت گیرد که تاکنون آبرسانی به 122 روستا به اتمام رسیده و آبرسانی به 47 روستا در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند. 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت