انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اعزام هیات تجاری-اقتصادی به ازبکستان همزمان با سفر رییس جمهور

در تاریخ 24 و 25 تیرماه سال جاری همزمان با سفر رییس جمهوربه ازبکستان یک هیأت تجاری - اقتصادی به تاشکند اعزام خواهد شد.

 

کشور ازبکستان به عنوان بزرگترین اقتصاد آسیای میانه با جمعیت قریب به 30 میلیون نفر و تولید ناخالص ملی قریب به 190 میلیارد دلار یکی از شرکای مهم تجاری و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران می باشد و اراده متقابل دولتهای هر دو کشور بر توسعه روابط سیاسی و اقتصادی فی مابین استوار شده و طرفین بر تقویت روابط اهتمام می ورزند.
شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی در نظر دارد با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری و برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی بین دو کشور و در راستای ایجاد آشنایی بیشتر با فضای اقتصادی ازبکستان و فراهم نمودن زمینه برای رشد تعاملات اقتصادی فی ما بین دو کشور  نسبت به اعزام هیات و برگزاری همایش تجاری با حضور مقامات ، تجار و بازرگانان بخشهای خصوصی و دولتی دوکشور در تاریخ ۲۵ تیرماه سال جاری در تاشکند اقدام نماید.
متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۰۲۱۸۶۰۳۱۳۰۰ و ۰۹۱۲۴۵۸۵۴۴۸ تماس حاصل نموده و یا از وب سایت www.empa.ir بازدید به عمل آورند.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت