انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اعلام نظر در مورد آیین نامه و قانون مشاغل سخت و زیان آور

در پی بررسی شکوائیه های نحوه اجرای قانون اصلاح تبصره 2 الحاقی ماده 76 قانون تأمین اجتماعی و پرداخت 4 درصد میزان برقراری مستمری، نسبت به سنوات قبل از بازنشستگی از سوی کارفرما؛ اقدام به اخذ نظر از سوی اعضای محترم انجمن شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، با توجه به موارد مطروحه در جلسه مورخ 05/04/95 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص بررسی شکوائیه های نحوه اجرای قانون اصلاح تبصره 2 الحاقی ماده 76 قانون تأمین اجتماعی و پرداخت 4 درصد میزان برقراری مستمری، نسبت به سنوات قبل از بازنشستگی از سوی کارفرما (موضوع نامه شماره 66353  مورخ 19/04/1395 مدیرکل بازرسی کار و دبیر شورای عالی حفاظت فنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی)، اخذ نقطه نظرات اعضای انجمن در خصوص آیین نامه و قانون کارهای سخت و زیان آور به دفتر مدیرکل صنایع شیمیایی اعلام شود.

اعضای محترم؛ حداکثر تا تاریخ 17 مرداد ماه نسبت به ارائه نقطه نظرات خود اقدام و موارد مورد نظر را به ایمیل انجمن به نشانی info@ippfa.ir  و یا فکس 021-88305783 ارسال فرمایید.

اطلاعات تکمیلی:


با عنایت به نامه شماره 63421/60 مورخ 12/03/95 وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت در خصوص شکواییه انجمن های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی به نحوه اجرای قانون اصلاح تبصره 2 الحاقی ماده 76 قانون تأمین اجتماعی و پرداخت 4 درصد میزان مستمری برقراری نسبت به سنوات قبل از بازنشستگی از سوی کارفرما، در مورخ 05/04/95 به منظور فراهم نمودن شرایط لازم برای واحدهای صنعتی جهت کاهش تعداد متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور، جلسه ای در دفتر اداره کل بازرسی کار تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطروحه، تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:

–  مقرر گردید وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تغییر آیین نامه کارهای سخت و زیان آور پیشنهادات خود را ظرف مدت یک ماه به اداره کل بازرسی کار ارایه نماید.

–  مقرر گردید وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی در خصوص تغییر قانون کارهای سخت و زیان آور پیشنهادات خود را ظرف مدت یک ماه به اداره کل بازرسی کار ارایه نماید.

–  مقرر گردید به منظور اجرایی کردن تبصره یک ماده 3 آیین نامه کارهای سخت و زیان آور وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه کارگاه های جدید التأسیس نسبت به آلاینده سنجی جهت حذف صفت سخت و زیان آور مبادرت نمایند، اقدامات لازم به عمل آورد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت