انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افتتاح و آغاز اجرای 10 پروژه آبرسانی و فاضلاب در شهرهای استان مازندران

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: 10 پروژه آبرسانی و فاضلاب در شهرهای استان با اعتبار 191 میلیارد و 50 میلیون ریال و برخورداری بیش از 29 هزار خانوار در ایام دهه فجر امسال افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.

مهندس “ذبیح‌الله ذاکری” با اعلام این خبر افزود: پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این ایام شامل حفر و تجهیز سه حلقه چاه با دبی 155 لیتر در ثانیه، 12 هزار و 940 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب، 550 متر خط انتقال نیرو، ارتقای آزمایشگاه‌های میکروبی، شیمیایی، بیولوژیکی و ریزآلاینده‌های آلی، بهسازی 12 حلقه چاه با افزایش دبی 273 لیتر در ثانیه و اصلاح و توسعه 78 هزار متر شبکه آبرسانی است.
وی، ادامه داد: در دهه فجر فاز اول تصفیه‌خانه فاضلاب بیمارستان امام علی (ع) آمل نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل آبفای مازندران اعتبار هزینه شده برای اجرای طرح‌های قابل بهره‌برداری را 131 میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: 22 هزار و 750 خانوار مازندرانی از طرح‌های مذکور بهره مند می‌شوند.
ذاکری، با اشاره به آغاز عملیات بهسازی ایستگاه پمپاژ شهر سیمرغ در ایام دهه فجر گفت: با اجرای این طرح 100 لیتر در ثانیه به میزان ظرفیت آب‌دهی ایستگاه افزوده می‌شود.
وی، ادامه داد: در ایام دهه فجر، عملیات اجرایی تله متریک و تله کنترل شهر ساری در سه فاز با هدف کنترل وضعیت منابع تأمین و پروژه فاضلاب مسکن مهر “پیلم کتی” بهشهر نیز آغاز می‌شود.
مدیرعامل آبفای مازندران، اعتبار پیش بینی شده برای آغاز عملیات اجرایی طرح‌های مذکور را 59 میلیارد و 250 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 7 هزار خانوار در استان از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت