انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افق دید چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست و چالشها

نشست هم اندیشی با موضوع چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با حضور دکتر بنوی مدیر رییس روابط عمومی شرکت پتروشیمی جمعی از اصحاب رسانه و کارشناسان روابط عمومی تشکل های صنایع پلاستیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، ایوب بنوی در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به حضار در خصوص برگزاری ایران پلاست چهاردهم اذعان داشت: در ابتدای امر حتی خود ماهم فکر میکردیم که امکان برگزاری این رویداد باتوجه به محدودیت های کرونایی وجود نداشت اما دربازدیدی که بنده از نمایشگاه آگروفود داشتم با مشاهده تدابیر برگزارکنندگان و شرکت نمایشگاهی به برگزاری این رویداد مهم امیدوارشدم.

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران پلاست خاطر نشان کرد: این دوره نمایشگاه متشکل از ۴گروه کالایی با عنوان مواداولیه،ماشین آلات ،محصولات نهایی و خدمات می باشد که تاکنون حدود۴۰۰ شرکت برای پیش ثبت نام اعلام آمادگی کرده اند.

وی در ادامه افزود : هفته سوم آبان ۹۹ امکان ثبت نام وجودخواهد داشت و شرکت ها می توانند برای جانمایی غرفه ها اقدام نمایند.

بنوی در این نشست بر تعامل متقابل با تشکل ها تاکید و بیان کرد:تاکنون نشست های مشترکی در این خصوص با تشکل های صنایع پایین دست برگزار شده است و امیدواریم در این شرایط خاص بتوانیم با حمایت تشکل ها این دوره از نمایشگاه را به بهترین نحو ممکن برگزار کنیم.

وی همچنین تاکید کرد : بازدیدکنندگان این دوره تخصصی هستند و تنها با کارت مخصوص امکان حضور در این رویداد ممکن خواهد بود که این موضوع ممکن است در آمار تعداد بازدیدکنندگان علی الخصوص در بخش محصولات نهایی که بازدیدکننده عمومی دارد ، تاثیر گذار باشد.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در روزهای پنجم تا هشتم دی‌ماه امسال مصادف با روز صنعت پتروشیمی در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و طبق گفته مجریان برگزار کننده این رویداد تخصصی ، هزینه ریالی هر متر غرفه برای شرکت‌کنندگان داخلی 165 هزار تومان و هزینه هر متر غرفه پیش ساخته، 185 هزار تومان خواهد بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت