انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

انجمن ملی پلاستیک ایران از مهندس محتشمی پور تقدیر کرد

تشکل های پلیمری به دعوت انجمن ملی پلاستیک ایران از رییس سابق دفتر توسعه صنایع تکمیلی تجلیل بعمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، انجمن ملی پلاستیک ایران طی مراسمی با حضور مدیران تشکل های صنایع تکمیلی از مهندس محتشمی پور تجلیل و قدردانی کرد.

این مراسم که روز یکشنبه 15 مهر در خانه تشکل های اتاق بازرگانی تهران برگزار گردید با صحبت های مهندس صحاف امین آغاز شد ، در ابتدای این مراسم رییس هیأت مدیره انجمن ملی پلاستیک ایران گفت: جناب آقای محتشمی پور همواره روابط خوبی با تشکل های صنایع تکمیلی داشتند و همیشه برای حل مشکلات مواد اولیه صنایع تکمیلی ، با ما همراه بودند.

مهندس صحاف امین افزود : شاید بخشی از خواسته های تشکل های پلیمری عملا برآورده نشد ولیکن ما به این نکته نیز واقفیم که پتروشیمی های خصولتی از مدیران دولتی در سطح کلان تر نیز تبعیت نمی کنند اما تا آنجایی که در توان مهندس محتشمی پور بود ، ایشان ما را یاری کردند و بهترین بهانه است برای تجلیل از افرادی که برای پیشرفت صنایع تکمیلی ، تلاش کرده اند.

مهندس صحاف امین طی صحبت های خود ضمن اشاره به عدم رعایت کف عرضه از سوی پتروشیمی ها گفت : متاسفانه امروز شاهد آن هستیم که علیرغم اینکه  در نامه صنعت معدن و تجارت به موضوع رعایت کف عرضه ها اشاره شده ، تمامی بندهای نامه ، اجرا می شود اما میزان کف عرضه از سوی پتروشیمی ها رعایت نمی شود و نکته ای که نباید از آن غافل شد این است که تمامی این کارها برای تعدیل قیمت ها انجام می شود اما این ها میسر نیست جز با رعایت کف عرضه ها.

در ادامه این نشست مهندس پورقاضی گفت : امروز دورهم جمع شدیم که از یک مدیر صادق و پاکدست قدردانی کنیم که متاسفانه چنین چیزی در کشور ما کمتر اتفاق می افتد.

وی افزود: در شرایطی که در کشور ما فساد فراگیرشده است ، وجود یک مدیر پاک دست غنیمت است و من اگرچه در مسایلی از قبیل عدم تعهد از سوی پتروشیمی ها و مهندسی گریدها در بورس کالا با ایشان اختلاف نظر داشته ام اما در طول این چند درس های زیادی از ایشان آموخته ام.

محتشمی پور در این مراسم گفت : بنده بعنوان کسی که خدمت در دولت را پذیرفته ام وظایفی را قبول کرده ام و هر کاری که انجام داده ام چیزی بیش از انجام وظیفه نبوده است.

وی اذعان داشت : بنده مطمئن هستم که صاحبان صنایعی که دور این میز نشسته اند وظایف خود را به درستی انجام داده اند که امروز صنایع تکمیلی در جایگاه رفیعی قرار دارد و بنده هم در طول 12 سال خدمت ، درس های زیادی از این عزیزان آموخته ام.

وی در حین قدردانی  از همکار دیرینه خود مهندس روح الله وحید کیانی ، احساساتی شد و ازسوی حضار مورد تشویق قرار گرفت.

محتشمی پور در پایان صحبت های خود گفت : صنایع تکمیلی در حوزه صادرات بسیار جای کار دارد و هرچند بنده نیز واقف هستم که در بخش زنجیره تأمین مواد اولیه  حجم آسیب ها زیاد است اما صادرات در هر صورت نباید مغفول بماند و در این خصوص نیاز به کار جدی تر داریم.

مهندس وحیدکیانی در ادامه مراسم تجلیل از رییس سابق دفتر توسعه صنایع تکمیلی، گفت : در دولت های نهم و دهم که صنعت پتروشیمی را عجولانه و بی محابا داشتند خصوصی سازی می کردند ، بین ایشان و مدیران ارشد وزارت نفت و صنایع ملی پتروشیمی ، اصطکاک بوجود آمد و این دلیلی نداشت جز قاعده گذاری و رگولاتوری صنعت پتروشیمی توسط چه نهادی ؟ ومتأسفانه در آن زمان کسی نمی دانست که این حرکت باعث جدایی آقای محتشمی پور شد ولی الان بعد از گذشت 8 سال از این موضوع ، همچنان خلاء جایگاه رگولاتوری در صنایع پتروشیمی ، احساس می شود.

وحید کیانی بیان داشت : بنده معتقدم که جمع اهالی صنعت با خرد بیشتری نسبت به یک یا چند مدیر تصمیم گیری می کند و فکر می کنم که یکی از مهم ترین اقدامات مهندس محتشمی پور،جایگاه سازی برای تشکل های صنایع تکمیلی بود و امیدوارم که روند ادامه پبدا کند.

در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از سوی تشکل های پلیمری از مهندس رضا محتشمی پور ، رییس سابق دفتر توسعه صنایع تکمیلی، تجلیل و قدر دانی بعمل آمد.

 

 در ادامه گزارش تصویری این مراسم را از نظر می گذرانید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت