انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اولین نمایشگاه اختصاصی ایران در مرکز نمایشگاه expo center مسکو

در راستای عزم دو کشور ایران و روسیه به گسترش روابط دوجانبه تجاری، اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاه های expo center مسکو برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن، در راستای عزم دو کشور ایران و روسیه به گسترش روابط دوجانبه تجاری و نظر به ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور روسیه؛ با اخذ مجوز از سازمان توسعه و تجارت ایران، اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در مرکز نمایشگاه های expo center مسکو برگزار خواهد شد.
همچنین، همزمان با نمایشگاه مذکور، همایش فرصت های تجاری و سرمایه گذاری با حضور وزرای صنعت دو کشور و مسئولین عالی رتبه دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.
در همین راستا، انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر ایران، با هدف معرفی پتانسیل ها و توانمندی های این صنعت تحت قالب یک پاویون مستقل به وسعت حداقل 100 متر مربع، مقرر است نسبت به مشارکت در نمایشگاه مذکور اقدام نماید.
همچنین بنا به مذاکرات انجام شده، مقرر است تا جهت هریک از مشارکت کنندگان در نمایشگاه تحت قالب پاویون صنعت پلاستیک، تسهیلاتی به شرح زیر اختصاص پیدا کند:
– قیمت هر متر مربع غرفه هریک از شرکت های مشارکت کننده در پاویون انجمن ملی بر اساس هر متر مربع 280 دلار خواهد بود.
– بر اساس نامه شماره 4801RM مورخ 26/11/1394 سازمان توسعه تجارت ایران، جهت هر غرفه 12 متر مربع یارانه به میزان 70 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت