انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی صورت گرفت: افتتاح طرح های آبیاری تحت فشار درکرمان

دو هزار و ۱۱۳ هکتار از اراضی و باغات استان کرمان در ۳۰ مزرعه به آبیاری تحت فشار مجهز شده است که یک هزار و ۶۰۰ هکتار آن آبیاری به شیوه قطره‌ای و ۴۳۹ هکتار آن آبیاری قطره‌ای نوار تیپ است.

طرح آبیاری تحت فشار قطره ای در ۵۶ هکتار از اراضی منطقه اندوهجرد با حضور معاون بهبود تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در ششمین روز ایام الله دهه فجر در استان کرمان به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، طرح آبیاری تحت فشار در یکی از نخلستان های منطقه اندوهجرد شهرستان کرمان با حضور حسن رکنی معاون وزیر و هیأت همراه وی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونان وی، امام جمعه شهداد، معاون فرماندار و بخشدار شهداد راه اندازی شد.

این نخلستان در سطح ۵۶ هکتار به سیستم آبیاری بابلر مجهز شده است. این طرح با هزینه کرد اعتبار چهار میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال که سه میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال آن از اعتبارات دولتی است، اجرا شده است.

 

همزمان با افتتاح این طرح، دو هزار و ۱۱۳ هکتار از اراضی و باغات استان در ۳۰ مزرعه به آبیاری تحت فشار شده است که یک هزار و ۶۰۰ هکتار آن آبیاری به شیوه قطره‌ای و ۴۳۹ هکتار آن آبیاری قطره‌ای نوار تیپ است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت