انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق و آب عمان در مسقط

پاویون ایران در سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق و آب عمان در مسقط برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، حمید رسالتی، مدیر ثبت نام نمایشگاه در ایران با ارسال نامه ای به انجمن پلی اتیلن ایران، برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است.

دولت عمان در حال حاضر نزدیک به 10 میلیارد دلار پروژه مرتبط با صنعت برق و آب دارد که شرکت های توانمند ایرانی می توانند حضور و مشارکت پر رنگی در تامین اقلام و ارائه خدمات فنی و مهندسی داشته باشند.

لازم به ذکر است دوره گذشته نمایشگاه در فضایی بالغ بر 6000 هزارمتر مربع و با حضور پر بار 12 کشور شامل: اتریش، آلمان، هند، ایران، ایتالیا، ژاپن، هلند، عمان، اسپانیا، سوئیس، امارات و انگلستان و مشارکت 150 شرکت و برند بین المللی برگزار شد.

گفتنی است زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت برق و آب عمان، از تاریخ 11 تا 13 اردیبهشت ماه 1396 در شهر مسقط پایتخت عمان خواهد بود.

علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه  جهت ثبت نام و دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند حداکثر تا تاریخ 30 دی ماه 1395 با شماره های  77470204 – 77426062 (021) و یا ایمیل oman@iran-Exhbitions.org شرکت بین المللی همایش سازان پیشگام (نماینده انحصاری نمایشگاه در ایران) تماس حاصل فرمایند.

علاقه مندان برای دریافت فرم ثبت نام از اینجا اقدام کنند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت