انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برگزاری نشست جمع بندی با هیئت اعزامی وزارت کشاورزی عراق

در آخرین روز سفر هیئت عراقی «پنجشنبه سوم سفندماه»از توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه کشاورزی و آب و خاک ، بازدید از رصدخانه کشاورزی ایران به عمل آمد که مورد توجه مسئولین عراقی قرار گرفت.

بنابراین گزارش، در جلسه جمع بندی نهایی ابتدا فریبرز عباسی مشاور وزیر ومجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری گزارش مختصری از برنامه و بازدیدهای هیئت مذکور در طول یک هفته حضور در ایران ارائه نمود و پس از این گزارش، بهشتیان رییس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، بیدختی مدیرعامل شرکت توسعه خدمات مهندسی آب و خاک پارس و هنر نایب رییس کانون صنفی شرکتهای آب کشور با اعلام ظرفیت ها و قابلیت های شرکتهای ایرانی در حوزه تولید تجهیزات آبیاری و خدمات فنی و مهندسی پیشنهاداتی ارائه کردند.

در ادامه نشست اعضای هیئت عراقی نیز به بیان نظرات و دیدگاههای فنی خود پرداختند و خواهان تقویت روابط و عملیاتی شدن توافقات و پیشنهادات شدند.

در پایان این نشست صفدرنیازی معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی ضمن تاکید بر تشدید موانع در مسیر تولید و تامین امنیت غذایی که به‌واسطه تغییر اقلیم نیز بیشتر شده، خواستار اجرایی شدن هر چه سریعتر برنامه ها و تفاهمات فنی شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت