انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تجهیز 6000 هکتار از اراضی سمنان به سیستم‌های نوین آبیاری در سال جاری

از ابتدای امسال 6 هزار هکتار اجراشده و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به 25 هزار هکتار برسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه این استان در اقلیم خشک و کویری قرار دارد افزود: متأسفانه کاهش بارندگی، خشک‌سالی‌های متناوب و همچنین برداشت بیش‌ازحد از منابع سفره‌های زیرزمینی سبب شده این استان با کمبود منابع آبی مواجه باشد .

میرعماد با بیان اینکه مدیریت منابع آبی و استفاده بهینه از منابع موجود امری ضروری است به برخی از اقدامات این سازمان در راستای مدیریت بهینه از منابع آبی موجود در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان یکی از اقدامات صورت گرفته است .

وی با اشاره به حمایت‌ها و مشوق‌های دولت در راستای اجرای سیستم‌های نوین آبیاری در کشور گفت: باهدف استفاده صحیح از منابع آبی در بخش کشاورزی و همچنین کاهش هدر رفت آب در این بخش دولت تسهیلات بلاعوض در اختیار کشاورزان قرار داده است .

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه از سال 92 تاکنون حدود 15 هزار هکتار سیستم آبیاری نوین در استان اجراشده است افزود: از ابتدای امسال نیز 6 هزار هکتار اجراشده و پیش‌بینی می‌شود این میزان تا پایان سال به 25 هزار هکتار برسد .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت