انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تداوم تولید و عرضه پلی اتیلن گرید لوله از سوی پتروشیمی جم

پتروشیمی جم تولید و عرضه پلی اتیلن گرید لوله را با توجه به نیاز بازار ادامه خواهد داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن ،مرضیه طهماسبی کارشناس تنظیم بازار دفترصنایع پایین دستی پتروشیمی در این رابطه گفت: پنج هزار تن پلی اتیلن گرید لوله برای نخستین بار با توجه به نیاز بازارازسوی پتروشیمی جم تولید و عرضه شد و با توجه به این که بررسی ها نشان دهنده نیاز به این گرید در بازار است تولید این محصول از نیمه دوم فروردین ماه 96 ادامه خواهد یافت.
وی افزود: در آستانه سال جدید مجتمع های پتروشیمی عرضه محصولات مختلف پتروشیمی را بر اساس برنامه ریزی های انجام شده انجام می دهند و بازار با مشکل خاصی در عرضه مواجه نیست.
طهماسبی تصریح کرد: بطور کامل تحولات بازار را رصد می کنیم و قیمت ها با توجه به قیمت های جهانی و بر اساس فرمول و با درنظر گرفتن تمامی موارد قانونی تعیین  و اعلام می شود.
وی با اشاره به این که حفظ منافع تولید کنندگان  و مصرف کنندگان به عنوان یک راهبرد مورد توجه ویژه دفترصنایع پائین دستی قرار دارد، گفت: همانطور که بارها اعلام شده است اعلام دقیق نیاز واقعی بازارمی تواند بازارهای مصرف را با آرامش بیشتری همراه سازد.

ه گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله واتصالات پلی اتیلن، پیشتر خبرهایی مبنی برعدم تولید پلی اتیلن پایپ گرید تاپایان سال جاری از سوی پتروشیمی جم ، دریافت شده بود که هفته گذشته  تولید وعرضه 5005تن از این گرید توسط پتروشیمی جم، خبر مسرت بخشی برای اهالی صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت