انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ترامپ، پتروشیمی‌های ایران را هدف گرفت!

وال استریت ژورنال نوشت: صنایع پتروشیمی ایران، صادرات کالا‌های ایران به افغانستان و مبادلات مالی ایران در سنگاپور و مالزی، اهداف دور بعدی تحریم‌ها هستند.

صنایع پتروشیمی که یکی از مهمترین بخش‌های صادراتی است که ارزآوری بالایی برای کشور به همراه دارد. اکنون گفته می‌شود که رئیس جمهور آمریکا سعی دارد این صنایع را هدف بعدی تحریم‌های خود قرار دهد تا به این طریق موانع دیگری سر راه ورود ارز به کشور قرار دهد. 

یک روزنامه آمریکایی که رابطه خوبی با سرمایه‌داران این کشور دارد نوشته که ترامپ برای جلوگیری از صادرات پتروشیمی‌های ایران برنامه‌ریزی جدیدی صورت داده است. 

در همین راستا یک مقام رسمی دولت به این رسانه آمریکایی گفت: فشار‌های جدید سراغ معاملات دلاری جمهوری اسلامی می‌رود تا دسترسی به آن را دشوارتر کند.

در ادامه این گزارش آمده است: ایالات متحده افراد رسمی را در سنگاپور، مالزی و هند مستقر کرده که مراقب باشند هیچ‌گونه اقدامی در دور زدن تحریم‌ها انجام نشود. همچنین شبکه مالی ایالات متحده هم روی فعالیت‌های مالی در سنگاپور، مالزی، امارت متحده عربی و ارمنستان متمرکز خواهد بود.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت