انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تسهیل دریافت ویزا برای نمایشگاه K آلمان

انجمن ملی پلاستیک به منظور تسهیل دریافت ویزا برای نمایشگاه K آلمان برای اعضای متقاضی تشکل صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، معرفی نامه صادر می نماید.

به اطلاع می رساند انجمن ملی پلاستیک و پلیمر ایران ،  در راستای گسترش فعالیت صادراتی فعالان صنایع پلاستیک اقدام به تسهیل اخذ ویزای واحدهای عضو جهت حضور در نمایشگاه K آلمان کرده است.

بنابر اعلام روابط عمومی انجمن ملی  باتوجه به دشواری اخذ روادید کشور آلمان، انجمن ملی پلاستیک معرفی نامه ای در این خصوص ، تهیه می نماید که به وسیله این معرفی نامه، اخذ روادید تسهیل می گردد.

لذا از اعضای متقاضی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن خواهشمند است تا در صورت تمایل درخواست کتبی خود را مبنی بر اخذ ویزای کشورمتبوع به جهت بازدید از نمایشگاه K حداکثر تاساعت 12 روز چهارشنبه 13شهریور 98 به دفتر انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ارسال نموده تا در این خصوص ، هماهنگی لازم با انجمن ملی پلاستیک انجام گردد.

شایان ذکر است، نمایشگاه دوسلدورف K آلمان 24 مهر الی 1 آبان ماه 98 برگزار می گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت