انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تمدید اعتبار رتبه بندی شرکت های تولیدکننده لوله پلی اتیلن

مهندس عباس زارع، در خصوص تمدید اعتبار رتبه بندی سال گذشته مربوطه به شرکت های تولیدکننده لوله پلی اتیلن تا شهریور ماه 1396، در طی نامه ای به مهندس جمالیان، شروط تمدید اعتبار رتبه بندی سال 1394 را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در نامه مهندس عباس زارع، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری به مهندس محسن جمالیان، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن آمده است:

احتراماً، بازگشت به درخواست شماره 95/469 مورخ 95/07/10 در خصوص تمدید اعتبار رتبه بندی سال گذشته مربوطه به شرکت های تولیدکننده لوله پلی اتیلن تا شهریور ماه سال 1396 به استحضار می رساند، با رعایت موارد مشروحه ذیل، تمدید اعتبار رتبه بندی سال 94 به مدت یکسال از نظر این دفتر بلامانع می باشد:

1. شرکت هایی که مهلت اعتبار پروانه استاندارد لوله های سنگین HD آنها به پایان رسیده نسبت به تمدید اقدام نموده باشند.

2. شرکت های تولیدی لوله های پلی اتیلن نرم مخصوص آبیاری قطره ای (LD)، می بایست دارای استاندارد 7607 و گواهی آزمون از مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی دارای اعتبار باشند.

3. مدارک شرکت های جدید که متقاضی رتبه بندی می باشند ماهیانه جمع آوری و بر اساس شاخص های سال 94 بازدید و رتبه بندی و به دفتر این مجری اعلام گردد.

4. شرکت هایی درخواست بررسی مجدد و ارتقاء رتبه را دارند طبق سنوات گذشته در دستور کار بررسی مجدد قرار گیرند.

5. شرکت هایی که به تعهدات خود عمل ننموده و یا از کیفیت مطلوبی برخوردار نمی باشند بر اساس مستندات قابل دفاع و اعلام این مجری از لیست تولیدکنندگان مجاز حذف گردند.

لازم است با رعایت موارد ذکر شده لیست شرکت های تولید لوله پلی اتیلن به همراه رتبه آنها، حداکثر تا پایان آبان ماه توسط آن انجمن تهیه و به این مجری ارسال تا در سامانه اطلاع رسانی نوین آبیاری قرار گیرد.

 

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت