انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

توافق جدید ایران و باسف آلمان در صنایع پتروشیمی/ ژرمن‌ها در ایران کاتالیست‌ساز می‌شوند

مدیرعامل شرکت پژوهش و فنآوری پتروشیمی از امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت باسف آلمان به منظور مشارکت در ساخت و انتقال دانش فنی برخی از انواع کاتالیست پرمصرف در صنایع پتروشیمی ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اپیک ، اسماعیل قنبری درباره برنامه‌های انتقال دانش طراحی و تولید کاتالیست‌های پرمصرف در صنایع پتروشیمی ایران، گفت: بومی سازی دانش‌ فنی انواع کاتالیست در صنایع پتروشیمی می‌تواند دغدغه  تأمین کاتالیست را برای واحدهای تولیدی پتروشیمی کشور حل کند. 

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و فنآوری پتروشیمی با اعلام اینکه همکاری‌ با شرکت‌های بین‌المللی در راستای توسعه دانش فنی مشترک بوده است، تصریح کرد: بر اساس مذاکراتی با شرکت‌های خارجی انجام شده در مواردی طرف خارجی متقاضی استفاده از امکانات و محصولات شرکت پژوهش و فناوری برای توسعه فناوری خود است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه در طول دو سال گذشته تاکنون موج جدیدی از تعاملات با شرکت‌های بین‌المللی راه افتاده است، بیان کرد: عمده این شرکت‌ها یا شرکت‌های دانش بنیان و یا صاحب لیسانس هستند که تعدادی از آن‌ها جز 10 شرکت بزرگ صنعتی جهان به شمار می‌روند.

 

قنبری با اشاره به مذاکرات متعدد انجام گرفته با شرکت‌های صاحب دانش فنی در صنایع پتروشیمی، تاکید کرد: تاکنون گفتگوهای متعددی با شرکت‌های باسف و لینده آلمان و ایرلیکوئید فرانسه انجام شده است.

 

مدیرعامل شرکت پژوهش و فنآوری پتروشیمی از امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت BASF آلمان خبر داد و افزود: هدف از امضای این تفاهم نامه مشارکت در ارائه دانش فنی، توسعه و بهبود برخی از انواع کاتالیست‌های پرمصرف در صنایع پتروشیمی کشور است.

 

این مقام مسئول با اشاره به بازدید کارشناسان این شرکت آلمانی از زیرساخت‌های شرکت پژوهش و فنآوری پتروشیمی، خاطرنشان کرد: به دنبال بازدیدهای متعددی که نمایندگان این شرکت از دستاوردها و تسهیلات شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی داشته‌اند اقرار کرده‌اند که بسیار تحت تأثیر فعالیت‌های شرکت پژوهش و فنآوری پتروشیمی قرار گرفته‌اند و بسیار مشتاق برای همکاری هستند.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت