انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تولید گرید PE100مشکی در پتروشیمی جم با کاتالیست جدید

مدیر عامل پتروشیمی جم گفت: واحد HDPE شرکت در سال 96 با رفع انحصار و محدودیت های شرکت بازل در تامین کاتالیست THS موفق شد محصول استراتژیک PE100 با کیفیت جهانی تولید و به بازار عرضه نماید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی جم، سیدحسین میرافضلی در جمع مدیران شرکت با اشاره به رویکرد و استراتژی جدید شرکت جهت بالابردن ظرفیت اسمی واحد های مجتمع خاطر نشان کرد: از اقدامات مهم صورت گرفته در سال 96؛ واحد HDPE رفع انحصار و محدودیت های شرکت بازل در تامین کاتالیست THS برای تولید گرید استراتژیک PE100 مورد نیاز صنایع لوله سازی کشور در سال 96 بود که این کاتالیست از سایر منابع آسیایی و تست عملیاتی و کیفی محصول انجام شده و در ابتدای سال 97 به بازار عرضه می شود.

مدیر عامل پتروشیمی جم با تاکید بر برنامه های استراتژیک این شرکت جهت بالا بردن ظرفیت اسمی واحد ها اظهار داشت: شرکت پتروشیمی جم طی revamping و افزایش ظرفیت واحد های خود مذاکره با شرکت های صاحب نام در برنامه سال 97 را قرار داده است.

مهندس میر افضلی با تقدیر از کارکنان و متخصصان پتروشیمی جم عنوان کرد: شرکت پتروشیمی جم موفق شده است با سرمایه گذاری مناسب ، صرف وقت، هزینه و قبول ریسک های ناشی از استفاده از کاتالیستی متفاوت از کاتالیست طراحی، محصول استراتژیک PE100 را با کیفیت جهانی تولید و به بازار عرضه نماید

وی در پایان گفت: انتظار می رود با حمایت و قیمت گذاری مناسب این محصول و خصوصا گرید PE100 Black در بازار داخل توسط مسئولان امر، انگیزه کافی برای تولید و عرضه مستمر این محصول بوجود آید. در صورت حمایت، این شرکت می تواند در راستای تامین و رفع نیاز کامل کشور به گرید پایپ PE100 اقدام نماید.  

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت