انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه بررسی کیفی و شرایط فنی بک رینگ های فلزی با پوشش پلی اتیلنی و اتصالات پلی اتیلنی فلنج دار دارای فلنج فلزی جایگذاری شده Embedded تزریقی برگزار شد

جلسه بررسی کیفی و شرایط فنی بک رینگ های فلزی با پوشش پلی اتیلنی و اتصالات پلی اتیلنی فلنجدار دارای فلنج فلزی جایگذاری شده Embedded تزریقی روز چهارشنبه 9 تیر 1400 در بستر آنلاین برگزار شد.

جلسه بررسی کیفی و شرایط فنی بک رینگ های فلزی با پوشش پلی اتیلنی و اتصالات پلی اتیلنی فلنجدار دارای فلنج فلزی جایگذاری شده Embedded تزریقی برگزار شد.

این جلسه با حضور تولیدکنندگان ، هیات علمی دانشگاه ، کمیته TC138 ، شرکت های بازرسی ، آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد و اعضای کمیته استاندارد انجمن از ساعت 14:30 الی 16 در بستر آنلاین برگزار گردید.

در ابتدای جلسه ایده مطرح شده از طرف یکی از شرکت های تولیدکننده با موضوع بکارگیری از بک رینگ های فلزی با پوشش پلی اتیلنی و اتصالات فلنجدار با هسته فلزی جایگذاری شده بصورت تزریقی توسط مشاور علمی این شرکت مطرح گردید .

پس از آن اعضای هیات علمی دانشگاه ، کمیته TC138 ، نماینده شرکت های بازرسی و کمیته استاندارد انجمن سوالات و دغدغه هایی را مطرح نمودند .

در پایان ، پس از جمع بندی مقرر گردید در مورد بک رینگ های فلزی با پوشش پلیمری تحلیل تنش و شبیه سازی با همکاری انجمن صورت پذیرد و حتما با پوشش پلیمری با مدول بالاتر از پلی اتیلن برای سناریوهای شبیه سازی المان محدود استفاده گردد.  در مورد اتصالات فلنجدار با هسته فولادی جایگذاری شده هم درخواست مستندات بیشتر مانند استاندارد ، کاتالوگ نمونه های بین المللی محصول درخواست گردید ولی با وضعیت فعلی بعلت عدم امکان انتخاب رده فشاری فلنچ فلزی ، امکان جدایش فلنج فلزی از بدنه پلیمری بدون از استفاده از چسب و پرایمر و وجود ماده پلی اتیلن در اطراف فلنج فلزی با relaxation بالا ، استفاده از این نوع محصول در حال حاضر توصیه نمی گردد .

 

گفتگو کنید

1 نظر

  1. سلام باتشکر از برگزاری جلسه لطفا یک نسخه از دستورالعمل های کارخانه سازنده را ارسال فرمایید.
    برای حفاظت از لوله‌های خروجیپلیمری در برابر بارهای برشی وخمشی باید از غلاف حفاظتی(protective sleeve)یاغلاف ارتباطی استفاده شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت