انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه مشترک هیأت مدیره انجمن با معاونت آب‌وخاک جهادکشاورزی برگزارشد

جلسه مشترک هیأت مدیره انجمن با معاونت آب‌وخاک در محل وزارت جهادکشاورزی برگزارشد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، جلسه هم اندیشی هیأت مدیره انجمن و معاونت آب و خاک جهادکشاورزی با موضوع رتبه‌بندی روز چهارشنبه مورخ ۶مهر۱۴۰۱ در محل وزارت جهادکشاورزی کشاورزی برگزار گردید.

دراین نشست که با حضور دکترعباسی معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی و آقای ابراهیمی پور معاونت فنی و مجری طرح سامانه های نوین آبیاری برگزار شد که مسئولان معاونت آب‌وخاک ضمن اعلام همسو بودن با هیأت مدیره انجمن بر اصلاح شاخص های رتبه بندی تأکید کردند و دراین راستا مقرر گردید ، طی هفته آینده جلسه ای با حضور کمیته فنی و هیأت مدیره انجمن و معاونت آب‌وخاک برگزار گردد و طی آن در خصوص برخی از پارامترهای رتبه بندی ، تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

همچنین در این نشست مقرر گردید ، لیست گریدبندی اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن که در تاریخ ۳۱شهریور از سایت اداره آب‌وخاک برداشته شده بود ، ضمن بارگذاری مجدد اعتبار آن تا ۳۰آذرماه سال جاری تمدید گردد.

دراین نشست از سوی هیأت مدیره انجمن به مسئولان معاونت آب‌وخاک اعلام گردید ، از این پس گرید بندی اعضای انجمن بصورت A,B,C نخواهد بود و این دسته بندی براساس امتیازات کسب شده توسط شرکت‌ها و باتوجه به ظرفیت اسمی و ظرفیت واقعی ضمن معتبر بودن پروانه بهره‌برداری و پروانه استاندارد آن‌ها ، در قالب وندورلیست به معاونت آب‌وخاک اعلام خواهد شد.

همچنین پیرو موضوعات فوق ، هیأت مدیره انجمن در نظردارد موضوع بازرسی را در دستورکار قراردهد و اطلاعات ممیزی ها بروزرسانی شود و درهمین رابطه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، موضوع بازرسی را به دوشرکت بازرسی که در این خصوص تجربه و دانش فنی لازم را درباره تولید دارا می‌باشند ، بسپارد و بصورت کلی با استفاده از نقطه نظرات اساتید و مشاوران فنی ، امتیازات به شرکت های عضو تعلق گیرد.

بر این اساس ، شرکت هایی که از مجموع ۱۰۰امتیاز ، موفق به کسب ۶۵امتیاز شوند اسامی آن ها در وندورلیست معاونت آب‌وخاک جهادکشاورزی قرار خواهد گرفت که این وندورلیست می‌تواند برای سایر ارگان‌های دولتی ذینفع قابل استفاده باشد.

گفتگو کنید

1 نظر

  1. عاشقتونم خلاصه یه راهی برای رانت دوباره ودکان باز کردن پیدا میکنید مشخصه که که سفارشات عمده وقابل توجه باید مال یه عده باشن خدا خیرتون نده

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت